• Anonym (Dumpstrar-dejten)

    Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

    Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

    Spontan tanke?

    Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

    Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

    Vi testar ny frågeställning.

    Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

  • Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-03 17:36:34 följande:
    Vad svarade du då?
    Kommer inte att upprepa mig.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-03 17:50:10 följande:
    Kommer inte att upprepa mig.
    Är det generellt, eller bara i den här diskussionen där du inte vill göra dig förstådd? 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-03 18:10:52 följande:
    Är det generellt, eller bara i den här diskussionen där du inte vill göra dig förstådd? 
    Som sagt. Jag har uttryckt mig klart och tydligt. Din usla läsförmåga kan jag inte göra nåt åt.
  • Tow2Mater

    B utgår ifrån också ifrån att hennes bekanta är ett vetenskapligt underlag. Som i hennes betraktelse blivit en vetenskaplig slutsat.

  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-05-03 18:17:34 följande:

    Ja, B utgår ifrån att hans bekanta är ett tvärsnitt av populationen.


    Trams, har jag aldrig sagt.
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-05-03 18:25:10 följande:

    B utgår ifrån också ifrån att hennes bekanta är ett vetenskapligt underlag. Som i hennes betraktelse blivit en vetenskaplig slutsat.


    Som sagt, har jag aldrig påstått. Skitsnack från dig i vanlig ordning.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-03 18:12:11 följande:
    Som sagt. Jag har uttryckt mig klart och tydligt. Din usla läsförmåga kan jag inte göra nåt åt.
    Vidare kan man undra om du på allvar tror att dina nedlåtande, laddade värdeord tillför diskussionen något, eller om det bara känns skönt inom dig då då du försöker kränka andra?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-04 16:29:56 följande:
    Vidare kan man undra om du på allvar tror att dina nedlåtande, laddade värdeord tillför diskussionen något, eller om det bara känns skönt inom dig då då du försöker kränka andra?
    Enkel lösning till ditt problem - sluta svara. låt tråden dö.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-06 13:15:10 följande:
    Enkel lösning till ditt problem - sluta svara. låt tråden dö.
    En rimligare lösning. Vill man inte diskutera eller göra sig förstådd - sluta då diskutera.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-06 17:41:55 följande:
    En rimligare lösning. Vill man inte diskutera eller göra sig förstådd - sluta då diskutera.
    Sluta tjafsa tjafsa så får du inga fler svar. Det är inte svårare än så. Låt tråden vila för det finns inget mer att säga.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-06 18:17:29 följande:
    Sluta tjafsa tjafsa så får du inga fler svar. Det är inte svårare än så. Låt tråden vila för det finns inget mer att säga.
    Det finns väl ändå en del som återstår. Du har exempelvis påstått att män är ?snåla av naturen?, och på frågan om det gäller alla, så har du sagt ja. Att det är också är vetenskapligt bevisat.
    Samtidigt skriver du på sidan 9 att ?En man som är generös kommer att betala för saker som??
    Betyder det ändå att de männen ändå finns, trots att du nekat till det tidigare?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-07 17:50:52 följande:
    Det finns väl ändå en del som återstår. Du har exempelvis påstått att män är ?snåla av naturen?, och på frågan om det gäller alla, så har du sagt ja. Att det är också är vetenskapligt bevisat.
    Samtidigt skriver du på sidan 9 att ?En man som är generös kommer att betala för saker som??
    Betyder det ändå att de männen ändå finns, trots att du nekat till det tidigare?
    Har redan förklarat detta med undantag som alltid bekräftar regeln.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-07 17:55:11 följande:
    Har redan förklarat detta med undantag som alltid bekräftar regeln.
    På sidan 17 lovade du att "backa upp dina påståenden". Du gjorde alldrig det. Kan du inte ta och göra det nu?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-08 17:17:36 följande:
    På sidan 17 lovade du att "backa upp dina påståenden". Du gjorde alldrig det. Kan du inte ta och göra det nu?
    Det har jag redan gjort och kommer inte göra det igen vilket jag sagt typ tusen gånger nu. När ska du fatta att jag inte tänker ge dig några fler svar och att diskussionen är över?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?