• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-25 21:41:38 följande:
     Okej, nej vad tråkigt Gråter jag hoppas nästa äl går bättre Hjärta fick en brunrosa flytning nu på kvällen, hoppas nidblödning. Är idag äl+15 eller äl+11 beroende på app.
    Har du tagit nåt fler test? 😊
  • Sally101
    Alvedon83 skrev 2023-06-26 07:47:39 följande:
    Har du tagit nåt fler test? 😊
    Tog ett totalnegativt imorse (kronans apotek egna) men ska ta ett till clearblue på lunchen idag, då har jag ändå inte varit på toa på 7h (har försökt att dricka väldigt lite idag). Har också läst att rfsu ofta kan ta längre tid att visa positivt i jämförelse med cb, kanske är samma med detta märke? Hoppas iallafall!

Har haft sånna humörsvängningar, ont i brösten och molande värk i över en vecka nu och hoppas verkligen att blödningen igår (ljusbrunrosa flytning) var kopplat till graviditet. Har inte blött något mer efteråt och mängden motsvarade typ en halv tesked om ens det.
  • Mitchelina

En tempkurva som inte alls såg bra ut visade sig att den visst va det❤️ plussa på bim+2, inte tagit nått test innan bim.
  • Sally101
    Mitchelina skrev 2023-06-26 16:46:11 följande:
    En tempkurva som inte alls såg bra ut visade sig att den visst va det❤️ plussa på bim+2, inte tagit nått test innan bim.
    Stort grattis! Hjärta
  • Alvedon83
    Grattis!😊
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-26 12:32:21 följande:
    Tog ett totalnegativt imorse (kronans apotek egna) men ska ta ett till clearblue på lunchen idag, då har jag ändå inte varit på toa på 7h (har försökt att dricka väldigt lite idag). Har också läst att rfsu ofta kan ta längre tid att visa positivt i jämförelse med cb, kanske är samma med detta märke? Hoppas iallafall!

Har haft sånna humörsvängningar, ont i brösten och molande värk i över en vecka nu och hoppas verkligen att blödningen igår (ljusbrunrosa flytning) var kopplat till graviditet. Har inte blött något mer efteråt och mängden motsvarade typ en halv tesked om ens det.
    Det låter ju som du har mycket som talar för graviditet, håller tummarna! Hur gick lunchtestet?😊
  • Sally101
    Alvedon83 skrev 2023-06-26 19:43:37 följande:
    Det låter ju som du har mycket som talar för graviditet, håller tummarna! Hur gick lunchtestet?😊
    Nej, det var blankt och mensen kom precis när jag gick på det toabesöket Rynkar på näsan nu på kvällen har det satt igång så det är definitivt mensen, ingen nidblödning.

Känns lite skönt samtidigt att min flo-app har kunnat förutspå mensen så väl, första gången den prickar exakt! Lägger in mig i juli-listan och hoppas på bättre månad då  Glad det var trots allt första gången vi hade oskyddat sex och chanserna för träff på första försöket känns ändå små (även om det går) 
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-26 20:51:21 följande:
    Nej, det var blankt och mensen kom precis när jag gick på det toabesöket Rynkar på näsan nu på kvällen har det satt igång så det är definitivt mensen, ingen nidblödning.

Känns lite skönt samtidigt att min flo-app har kunnat förutspå mensen så väl, första gången den prickar exakt! Lägger in mig i juli-listan och hoppas på bättre månad då  Glad det var trots allt första gången vi hade oskyddat sex och chanserna för träff på första försöket känns ändå små (även om det går) 
    Trist😓
  • Momof4soon
    //

Wow! Intesssnt ! Hur många dagar har det gått sedan Äl?
  • Mitchelina
    Momof4soon skrev 2023-06-27 00:12:05 följande:
    Wow! Intesssnt ! Hur många dagar har det gått sedan Äl?
    Testade på Äl+16 :)
  • barnlängtan89
    Grattis vad underbart!! ❤️ ❤️ ❤️ 
  • Kawa81

Hallå!! Gänget

Följer er alla i periferin 🤭 å blir lika glad varje gång jag ser ett nytt + 🙏🥰
    Tänkte att jag kunde dela med mig av en rabatt på en prenumeration av natural cycles om det finns någon i gruppen som kanske vill förnya sin eller någon som skulle vilja prova appen.. 
    Kunde ente dela här direkt i inlägget då det blev en hel drös med bokstäver å siffror 😂 så sänd ett pm så skickar jag länk.. 🥰

Svar på tråden BIM Juni 2023