• Alvedon83

BIM Juni 2023

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
    1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
    2/6 - Pälsboll, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.

3/6 - Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
    5/6 - theremustbeanotherway, 2a barnet, 3:e försöket efter MF
    6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    10/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    10/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
    13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
    15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
    16/6 - Bär, 3:e barnet, 1:a försöket efter MF.
    18/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket
    19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
    23/6 - Barbrastreisand
    23/6- ovantadedromme
    27/6 Alvedon83, femte försöket
  • Alvedon83
    Pälsboll skrev 2023-06-04 14:27:08 följande:

Hmm.. Bim+2 här, ingen mens i sikte ännu men mensvärken är ihållande och brösten är rejält ömma. Tror att mensen kommer vilken dag som helst dock 😊
    Eftersom det är första försöket så har jag ingen aning hur det ska kännas eller vad man ska kika efter...       ????

Inga test hemma heller, funderar på att svänga förbi apoteket imorgon... 😊

Det låter ju lovande, håller tummarna på plus. Mensvärk utan mens brukar vara ett vanligt symptom.
  • Alvedon83
    My871 skrev 2023-06-06 10:06:47 följande:

Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita

på det iaf. Så varför är man så dum och testar Skrikandes

Jag testade massor med Babyplan förra månaden, fick aldrig något spökstreck. Tror nog det är positivt🤩
  • Alvedon83
    My871 skrev 2023-06-06 22:09:32 följande:

Eftersom jag har världens sämsta tålamod och världens sämsta karaktär så testade jag med en vanlig sticka ikväll. Alltså inte en testa tidigt och jag tyckte mig se ett litet nästan icke existerande streck på det. Jag hade ju bara hållit mig i 4 timmar så hur mycket kunde jag förvänta mig liksom. Äsch tänkte jag, jag tar och slänger bort ett digitalt test bara för att bevisa för mig själv att jag ser i syne. Jag satt där och väntade i evigheternas evighet kändes det som och sen dök det äntligen upp. GRAVID Förvånad jösses. Det trodde jag aldrig. Och inte på ägglossning+9 med kvällskiss. jösse amalia.
    nu kommer ju en massa frågor krypande på direkten då såklart. ska jag sluta tempa tycker ni? Ska jag sluta dricka c-vitamin varje kväll?
    usch förra graviditeten slutade i ett MA i vecka 12. Kommer det verkligen gå vägen denna gången.
    nu hoppas vi på många fler plus i denna tråd Hjärta

Grattis🤩
  • Alvedon83

Här är det cd 9 och den här månaden tar jag inga ägglossningstester, tyckte det var lite stressande. Dessutom så jobbar vi båda mkt nu så chansen att få till det på rätt dag är liten den här månaden,men fortsätter ju hoppas att det ska tas sig ändå😊

• Alvedon83
    My871 skrev 2023-06-07 08:25:39 följande:
    TackHjärta
    vi fick till det jättedåligt denna månaden, men det lyckades ju ändå. Det svåra är ju att försöka varva ned och inte stressa. Nästan helt omöjligt ju! Jag håller tummarna för dig. Brukar du ha ägglossning på typ samma cykeldag? 
    Ja men precis, maken gav det fina tipset "tänk inte så mycket på det" haha som om det gårDrömmer

Ja, jag har regelbunden cykel så äl är nästan alltid på samma dag.
  • Alvedon83
    Vågen22 skrev 2023-06-08 11:16:51 följande:
    Dom där testen verkar ofta ge spökstreck. 
  • Alvedon83
    Alvedon83 skrev 2023-06-08 11:48:50 följande:
    Dom där testen verkar ofta ge spökstreck. 
    Hoppas på plus om några dagar, kanske bara är för tidigt?
  • Alvedon83
    HaltaLotta skrev 2023-06-09 06:15:21 följande:

Hej.
    Är på ÄL+17 , ingen mens insikte men massa molvärk. Hög temp ännu. Vågar inte testa :/ haft 3 på rad missfall och det senaste var nu i maj. 

Håller tummarna på plus! Att du klarar att vänta med att testa, jag hade varit alldeles för nyfiken. 
  • Alvedon83
    Bakpotatis skrev 2023-06-12 08:19:47 följande:
    Jag fattar ingenting nu. Var helt inställd på att mensen skulle komma idag efter att temperaturen gått ner och haft spottings i flera dagar och det kändes också ok. Fick kemisk graviditet förra cykeln så var nästan en lättnad att vara säker på att det inte hade funkat eftersom jag vet att jag kommer känna mig superorolig. Är på ÄL+13 idag och tog ett test bara för att vara säker på att det var negativt och fick detta. Vad tror ni? Skulle det kunna vara ett spökstreck?
    Tydligt streck, grattis! 😊
Svar på tråden BIM Juni 2023