Blött i snart två veckor
Hej! Jag är i v.6+0. Har haft småblödningar sen 4+3 och kollade upp mig för fem dagar sedan hos gyn. Dom kunde se en graviditet som såg ut som den skulle, men det var för tidigt att höra hjärtljud. Har fått en ny tid den 29e för ett till vul. Problemet är att jag börjat blöda mer. Fortfarande kan jag ha trosskydd på mig, men är rätt mycket blodiga flytningar nu. Syns även blod i toan när jag kissar. Känns som att det blir mer och mer. Är så sjukt orolig och idag låg jag i sängen till 18.30 för jag ville inte kliva upp och gå på toan och se blodet. Usch, jag är så deppig. Känns som att man väntar på ett missfall som kommer vilken dag som helst. Har läst flera solskenshistorier, men när blödningen har börjat öka så känns det inte så troligt att det här kommer gå vägen. Hur länge kan man blöda innan ett missfall kommer igång egentligen? Än så länge har jag inte superont och har fortfarande graviditetssymtom och det är väl lite positivt. Känns dock som att illamåendet har varit mindre idag.