• NillA95

Hjälp

Jag och min pojkvän hade oskyddat sex två gånger runt ÄL. 
    i torsdags tror det va bim -6 så testade jag svag positivt. Har haft väldigt mycket molande värk i magen och har till och med fått ta smärtlindring. Nu har jag bara 4 dagar kvar till Bim och jag har inte alls ont i brösten som jag brukar ha vid den här tiden. Har även konstiga flytningar 
    provade att ta ett till test idag på morgonen men som visar neg. 

tror ni att det va ett spökstreck som visade sig i torsdags och att allt annat är inbillning. eller kan det faktiskt vara något ?  

• Svar på tråden Hjälp
  • Anonym (Hm)

Haha förstår det! Men kan du inte hålla dig så köp sådant tidigt test ? Annars får du plågas till på onsdag :P fy!
    Har värken för dig lugnat sig ?

• Anonym (Anonym8)

Åhh jag är i samma situation! Hade sex runt ägglossning och ska ha mens 17e (enligt appen) och har dom senaste dagarna haft ont i livmodern och känt en sån tyngd i livmodern och underlivet. Tog ett test på eftermiddagen i förrgår som var negativt men med en blå prick som början till ett plus. Kollade testet flera timmar senare och såg att det då visade positivt. Så jag vet det strecket i te räknas, men hoppas ändå :)

Dock har jag sedan igår fått blodblandade flytningar och känner mig svullen så antar mensen är på väg :(

• NillA95

Jag hämtade ett Paket på apoteket förut. Jag trodde jag hade beställt testa tidigt. Men det hade jag inte Skrikandes 
    tog ett test nyss. IGEN.. har bara gått två timmar sedan jag kissade. visar såklart negativt.. 
    har inte haft ont sedan i morse. Så just nu känner jag mig inte ett dugg gravid. men är rätt chockad att jag inte alls känner av mina bröst. brukar ha jätte ont i dem så här nära bim. 

Anonym8: 
    det kanske kan vara en nidblödning ?
    brukar du ha regelbunden mens ? 

• Anonym (Anonym8)
    NillA95 skrev 2022-03-12 18:29:57 följande:

Jag hämtade ett Paket på apoteket förut. Jag trodde jag hade beställt testa tidigt. Men det hade jag inte Skrikandes 
    tog ett test nyss. IGEN.. har bara gått två timmar sedan jag kissade. visar såklart negativt.. 
    har inte haft ont sedan i morse. Så just nu känner jag mig inte ett dugg gravid. men är rätt chockad att jag inte alls känner av mina bröst. brukar ha jätte ont i dem så här nära bim. 

Anonym8: 
    det kanske kan vara en nidblödning ?
    brukar du ha regelbunden mens ? 

Den har efter vaccinet blivit oregelbunden, eller rättare sagt jag har mellanblödningar väldigt ofta men får mensvärk när den riktiga mensen kommer på utsatt tid. Nu är det dock en ny mensvärk som vart i cirka en vecka, jag brukar ha värk samma dag mensen kommer. 

Meeen man övertänker nog pga att man hoppas haha ????

Håller tummarna att dina test visar positivt snart ???? 
  • Anonym (Hm)

Men åh typiskt!! alt så får du ta dig till apoteket och köpa ett där imorgon 

hej anonym8! :)

• NillA95

Jag man övertänker och överanalyserar allt.  

imorgon är apoteket tyvärr stängt. Skrikandes

• Anonym (Hm)
    NillA95 skrev 2022-03-12 23:05:35 följande:

Jag man övertänker och överanalyserar allt.  

imorgon är apoteket tyvärr stängt. Skrikandes

Närmar sig nu för er iaf!!:) håller alla tummar!!

jätte konstigt för min del, tog ett test igår med rsfu och såg ett vääldigt svagt streck, så köpte samma dag sedan en clear blue vilka veckor och tog lång tid innan den kom till kritan, men då visade ej gravid. och min mens vill plåga mig ännu mer med att inte dyka upp än, skulle kommit idag) så för min del fick jag nog ett spöksträck ?! 
  • NillA95

Hur går det för dig ? 

har din mens kommit ännu ? 

jag ska ha bim imorgon. testar fortfarande neg.. möjligen svaaaagt plus. 

• Anonym (Hm)

skrev igår ovanför hehe
    okej hoppas det är förtidigt för test då att det är därför! Spännande!!
    jag mår skit än med feber och så slut skulle haft mensen igår men inte kommit än och idag är mina bröst så jäkla fula så jag skattar, högra är större än det andra.. och gör ont även där

hur går det för dig anonym 8?

NillA95 skrev 2022-03-15 10:26:36 följande:

Hur går det för dig ? 

har din mens kommit ännu ? 

jag ska ha bim imorgon. testar fortfarande neg.. möjligen svaaaagt plus. 

• NillA95

Igår fick jag min mens eller om det va tidigt missfall. det vet jag inte. Eftersom att jag fått flera svag Pos test. Men men. Får försöka nästa ÄL. 

• Anonym (Anonym8)

Kan inte citera via mobilen av någon anledning.
    Jag har fått en blödning, dock en mellanblödning. Tyngdkänslan i livmodern är borta och testerna är neg. Så bättre lycka nästa månad får man väl hoppas  :( 

Jag håller tummarna för er också!

• Anonym (Hm)

men vad konstigt, jag har försökt att svara 3 gånger nu, så hoppas detta svar kommer fram!

vad tråkigt för er! Men håller tummarna för er båda nästa vecka!! Unna er något gott att äta och håll hoppet uppe framöver!  för min del så är testerna också negativa men mensen håller sig fortfarande borta, feber och mår skit än.. kram på er och ha en go helg!

Svar på tråden Hjälp