• Anonym (Övervägande moln)

Är det stayupsfredag?

Hej
    Är det stayupsfredag idag? Alltså...kommer du att ha stayups på dig ikväll?
    Om du tänker det - vad är det för sammanhang? Fest, hemmamys, sex osv?

Vad skall du ha på dig i övrigt till stayupsen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det stayupsfredag?
  • Anonym (Wl)

Det blir klänning och stay ups och en mysig hemmakväll

• Sam Ståhl
    Anonym (Wl) skrev 2021-09-10 14:51:37 följande:

Låter härligt. Är det stayups på för din egen skull för du trivs i det/ känner dig bekväm/ snygg?

Eller är det för någon annans skull också?

Eller kanske både och?

/ Sam
  • Anonym (Wl)

Jag känner mig bekväm och snygg i stay ups. Jag har oftast stay ups på mig på helgen

• Anonym (Övervägande moln)
    Anonym (Wl) skrev 2021-09-10 14:51:37 följande:

Varför har du inte röstat enl det då?
  • Anonym (Madde)

[quote=81368029][quote-nick]Sam Ståhl skrev 2021-09-10 09:18:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Jättefint.

Trevlig fredag.

• Anonym (Överskattat plagg)

Stayups är ett väldigt överskattat plagg, liksom alla sexiga underkläder. Har testat detta flera gånger på maken men han tänder precis lika mycket om jag är naken. Har även testat som kontroll med fåniga saker som ful hatt och gummistövlar , i övrigt naken. Gör ingen som helst skillnad för om han vill sätta på mig eller ej. Så det är helt onödigt att köpa och bära stayups.

Kanske årets spartips? Köp inga sexiga underkläder, klä av dig naken istället. Det ger samma eller tom. bättre effekt. Sparar både pengar och klimat dessutom.

• Sam Ståhl
    Anonym (Överskattat plagg) skrev 2021-09-10 17:25:41 följande:

Stayups är ett väldigt överskattat plagg, liksom alla sexiga underkläder. Har testat detta flera gånger på maken men han tänder precis lika mycket om jag är naken. Har även testat som kontroll med fåniga saker som ful hatt och gummistövlar , i övrigt naken. Gör ingen som helst skillnad för om han vill sätta på mig eller ej. Så det är helt onödigt att köpa och bära stayups.

Kanske årets spartips? Köp inga sexiga underkläder, klä av dig naken istället. Det ger samma eller tom. bättre effekt. Sparar både pengar och klimat dessutom.

Smaken är som baken; rund och god, samt delad.

Det finns en stor grupp bland oss som, precis som nämndes ovan inte alls tycker att vackra underkläder är intressant.

Sedan finns det bevisligen också väldigt många som tycker annorlunda. Den som skapat den här tråden är väl bara ett exempel i en väldigt lång rad på det.

Vad som är sensuellt och attraktivt är väldigt individuellt. Vilken tur att det finns utrymme för oss alla att vara olika. Så tråkigt det skulle vara om vi alla tyckte och kände likadant.

/ Sam
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Överskattat plagg) skrev 2021-09-10 17:25:41 följande:

Jag bär fina underkläder för att jag vill. Jag lägger gärna mina pengar på underkläder i spets, satin och andra snygga material.Det är bara jag som ser hur jag är klädd under mina kläder men för den skull så behöver jag inte bära sjaviga underkläder.

Trivs bra i både nylon och högklackat eftersom jag oftast går i kjol.

Förstår att du inte vill lägga dina pengar på det eftersom din man föredrar dig naken. Tur att vi är olika, eller hur?
  • Anonym (Mannen)

Ja, min sambo kommer ha stayups ikväll, jag är hemma med barnen och hon är på konferens med jobbet. Jag vet hon kommer klä upp sig ikväll och de män som är på samma ställe kommer titta. Jag är lite ledsen jag inte får se det men jag hoppas hon blir uppvaktad och gärna att någon raggar på henne. Jag skulle till och med tillåta att någon trevlig man får ta av hennes stayups och sätta på henne ikväll.

• Sam Ståhl
    Anonym (Mannen) skrev 2021-09-10 19:00:36 följande:

Ja, min sambo kommer ha stayups ikväll, jag är hemma med barnen och hon är på konferens med jobbet. Jag vet hon kommer klä upp sig ikväll och de män som är på samma ställe kommer titta. Jag är lite ledsen jag inte får se det men jag hoppas hon blir uppvaktad och gärna att någon raggar på henne. Jag skulle till och med tillåta att någon trevlig man får ta av hennes stayups och sätta på henne ikväll.

Du får be henne skicka lite bilder till dig från kvällen när hon gör sig i ordning! Och dokumentation från resten av kvällen också kanske, vad den nu kan bjuda på!
  • Sam Ståhl
    Anonym (Madde) skrev 2021-09-10 18:43:40 följande:

Jag bär fina underkläder för att jag vill. Jag lägger gärna mina pengar på underkläder i spets, satin och andra snygga material.Det är bara jag som ser hur jag är klädd under mina kläder men för den skull så behöver jag inte bära sjaviga underkläder.

Trivs bra i både nylon och högklackat eftersom jag oftast går i kjol.

Förstår att du inte vill lägga dina pengar på det eftersom din man föredrar dig naken. Tur att vi är olika, eller hur?

Så trevligt att du gör det du tycker om och trivs med.

En styrka att vara stolt över, att du är så trygg i dig själv att du törs strunta i vad andra tycker. Go for it!

En bild till på en lite ovanligare variant av stayups som man inte ser så ofta, semiopaque och mattare finish. Kul att variera sig. Här tillsammans med ett av mina favoritpar av pumps! Inte allt för höga med 8 cm klack och därmed bekväma och sköna.

/ kram Sam

• Anonym (Madde)
    Sam Ståhl skrev 2021-09-10 20:21:46 följande:

Så trevligt att du gör det du tycker om och trivs med.

En styrka att vara stolt över, att du är så trygg i dig själv att du törs strunta i vad andra tycker. Go for it!

En bild till på en lite ovanligare variant av stayups som man inte ser så ofta, semiopaque och mattare finish. Kul att variera sig. Här tillsammans med ett av mina favoritpar av pumps! Inte allt för höga med 8 cm klack och därmed bekväma och sköna.

/ kram Sam

Supersnyggt med matt finish.Har nog aldrig sett det där jag handlar.

Perfekt med 8 cm klackar.

Jag är trygg i mig själv och klär mig som jag vill. Precis som du =)
  • Sam Ståhl
    Anonym (Madde) skrev 2021-09-10 20:41:04 följande:

Supersnyggt med matt finish.Har nog aldrig sett det där jag handlar.

Perfekt med 8 cm klackar.

Jag är trygg i mig själv och klär mig som jag vill. Precis som du =)

Jag är ganska övertygad om att de inte är köpta på nåt mer spännande än typ Lindex eller Kappahl eller liknande. Jag brukar annars inte vara så förtjust i matt yta och opaque, åtminstone inte på strumpbyxor. Men stayup och strumpor ger annan känsla. Och semiopaque kan bli ganska effektfullt ibland i rätt kombination.

Jo jag har flera par på 8 cm och det trivs jag bra med. Dessa är 10 cm och lite mer utmaning för mig iallafall. Fast trevlig utmaning... Högre har jag inte provat på. Kanske en enkel match för dig?

• Anonym (Mannen)
    Sam Ståhl skrev 2021-09-10 20:09:43 följande:

Du får be henne skicka lite bilder till dig från kvällen när hon gör sig i ordning! Och dokumentation från resten av kvällen också kanske, vad den nu kan bjuda på!

Det hade varit väldigt trevligt med dokumentation från när hon gjorde sig redo för kvällen men även en avslutande bild innan hon går i säng /själv eller med någon ny bekantskap/ men det har jag tyvärr inte fått. Får min uppdatering imorgon istället. God natt!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mannen) skrev 2021-09-11 00:04:31 följande:

Det hade varit väldigt trevligt med dokumentation från när hon gjorde sig redo för kvällen men även en avslutande bild innan hon går i säng /själv eller med någon ny bekantskap/ men det har jag tyvärr inte fått. Får min uppdatering imorgon istället. God natt!

Hur gick det för henne i går? Vi vill också gärna få en uppdatering. )
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-11 21:46:18 följande:

Hur gick det för henne i går? Vi vill också gärna få en uppdatering. )

Inga bilder och inget knull, inget hon berättade om i alla fall. Dock har vi sextat lite idag och hon vill ligga imorgon när hon kommer hem så hon är i alla fall kåt även ikväll.
  • Sam Ståhl
    Anonym (Mannen) skrev 2021-09-11 22:08:35 följande:

Inga bilder och inget knull, inget hon berättade om i alla fall. Dock har vi sextat lite idag och hon vill ligga imorgon när hon kommer hem så hon är i alla fall kåt även ikväll.

Låter trevligt med sextat och att hon vill ligga när hon kommer hem tyder väl på att det väl kan komma bilder till dig under denna kväll då? Och du har ju nåt att längta efter när du får se henne i morgon då hon kommer hem...
  • Anonym (Li)
    Anonym (Övervägande moln) skrev 2021-09-10 09:01:50 följande:

Hej
    Är det stayupsfredag idag? Alltså...kommer du att ha stayups på dig ikväll?
    Om du tänker det - vad är det för sammanhang? Fest, hemmamys, sex osv?

Vad skall du ha på dig i övrigt till stayupsen?

Hej på dig!

Visst var det stayupsfredag igår kväll ! :) ..... ja, jag satte på mig mina nyinköpta stayups i svart med rätt så breda spetsresårer... läckert till tusen säger karln min som knappt kunde bärga sig....... sammanhanget är förstås min första klass i poledance som jag övade på (har varit dansare till 25 års ålder och har takterna kvar) i sovrummet..... framför spegel... poppis värre visade det sig.....

Stayupsen kompletteras givet med commando när det är helg..... när det går undan rejält....   
Svar på tråden Är det stayupsfredag?