Inlägg från: Anonym (Mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mannen)

Är det stayupsfredag?

Ja, min sambo kommer ha stayups ikväll, jag är hemma med barnen och hon är på konferens med jobbet. Jag vet hon kommer klä upp sig ikväll och de män som är på samma ställe kommer titta. Jag är lite ledsen jag inte får se det men jag hoppas hon blir uppvaktad och gärna att någon raggar på henne. Jag skulle till och med tillåta att någon trevlig man får ta av hennes stayups och sätta på henne ikväll.

• Anonym (Mannen)
    Sam Ståhl skrev 2021-09-10 20:09:43 följande:

Du får be henne skicka lite bilder till dig från kvällen när hon gör sig i ordning! Och dokumentation från resten av kvällen också kanske, vad den nu kan bjuda på!

Det hade varit väldigt trevligt med dokumentation från när hon gjorde sig redo för kvällen men även en avslutande bild innan hon går i säng /själv eller med någon ny bekantskap/ men det har jag tyvärr inte fått. Får min uppdatering imorgon istället. God natt!
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-11 21:46:18 följande:

Hur gick det för henne i går? Vi vill också gärna få en uppdatering. )

Inga bilder och inget knull, inget hon berättade om i alla fall. Dock har vi sextat lite idag och hon vill ligga imorgon när hon kommer hem så hon är i alla fall kåt även ikväll.
Svar på tråden Är det stayupsfredag?