Har du vart förälskad i någon annan än din partner?
Tror det är rätt vanligt, men det får vi se.
Ja en gång. Var mitt livs största misstag. Ledde till att jag lämnade världens bästa karl för en riktig douche. En månads affär och 2 veckors "relation" innan jag insåg att jag är totalt dum i huvudet.
Men då för sent att ångra mig. Min karl ville inte ha tillbaks mig, min dotter hatade mig (Världens bästa karl är inte hennes bio-pappa men hon älskar honom nästan lika mycket som jag gör). Tog 3 år att få tillbaks honom.
Varför gör du om det då?
Genuint intresserad...
Någon frågade ju dig varför du inte lärt dig något av dina tidigare otroheter och att du verkar ha en väldigt laid back intsällning till otrohet (vilket jag håller med om).
Du svarar att hu inte alls har en laid back inställning till otrohet.
Om det är så att du visst tycker det är en big deal, varför gör du om det då?
Så lätt att sitta och döma på sina höga hästar.
Ja. Hade aldrig någon tanke på att agera på känslorna dock, och de försvann med tiden när jag inte gav dem näring.
Ja en gång. Var mitt livs största misstag. Ledde till att jag lämnade världens bästa karl för en riktig douche. En månads affär och 2 veckors "relation" innan jag insåg att jag är totalt dum i huvudet.
Men då för sent att ångra mig. Min karl ville inte ha tillbaks mig, min dotter hatade mig (Världens bästa karl är inte hennes bio-pappa men hon älskar honom nästan lika mycket som jag gör). Tog 3 år att få tillbaks honom.
Jag är förvisso lesbisk och har bara haft relationer med andra kvinnor. Kvinnor förstår varandra bättre och relationer kvinnor emellan brukar vara mer jämlika och jämställda.
Jag har aldrig förälskat mig i någon annan när jag varit i en relation med någon. Jag har helt enkelt inte ögon för andra när jag är kär i en person.
Jag har bara varit kär i en enda kvinna. Min fru. Innan jag träffade henne, hade jag inte varit kär, och efter att jag träffade henne, har jag varit kär i henne och inte i nån annan.