• sputnik

BIM-5 , Någon som känt samma sak?

Jag är på BIM-5. Tagit gravtest igår som visade neg. Alldeles för tidigt att testa, jag vet.

Har idag fått konstiga symtom. Det liksom "bubblar" kring livmodern. Känns nästan som kolsyra. Det sticker till lite lätt på vänster sida från och till hela dagen. Flytningar som är tjocka, vita och kladdiga. Känns hela tiden som om jag ska kissa på mig eller som att jag redan har det.

Orkar ingenting, ligger bara på soffan och växlar mellan glad/sprallig och trött/deppig.

När plussade ni? Någon med samma symtom runt BIM-5?

Vågar jag hoppas på knodd eller är det bara pms?

Står inte ut med väntan på att få testa "ordentligt"

Vilket test skulle ni säga är bäst?

• Svar på tråden BIM-5 , Någon som känt samma sak?
  • okheei
    sputnik skrev 2019-12-13 11:22:10 följande:

Tack för alla svar!

Idag BIM-4 och mår tokilla.

Fick åksjukekänslor på tåget till jobb och är aldrig åksjuk.

Blir andfådd av minsta lilla och måste sätta mig ner för att "vila" efter att ha gått ett par 100 meter.

Kan absolut vara pms, så svårt att avgöra. Har lång cykel på ca 30-32 dagar så kanske tar längre tid att testa plus om det nu skulle vara nåt?

Har du tagit nåt test?
  • sputnik

Har också gått ner 2 kg på en vecka, och det verkar fortsätta krypa neråt smått.

Har ätit en hel del pga hungrig jämt men illamående så ingen aptit men äter ändå. Mest sötsaker och "onyttigt"

Inte överviktig från början

• feliciamaria24

Allt som ni skriver att ni känner har jag också känt runt mens utan att vara gravid.

När jag väl blev gravid så hade jag inga känningar alls utan missad mens! Testade på samma dag som beräknad mens och fick plus direkt

• feliciamaria24

Testade med clearblue plus vanliga test

• Anonym (T22)
    sputnik skrev 2019-12-12 23:51:17 följande:

Jag är på BIM-5. Tagit gravtest igår som visade neg. Alldeles för tidigt att testa, jag vet.

Har idag fått konstiga symtom. Det liksom "bubblar" kring livmodern. Känns nästan som kolsyra. Det sticker till lite lätt på vänster sida från och till hela dagen. Flytningar som är tjocka, vita och kladdiga. Känns hela tiden som om jag ska kissa på mig eller som att jag redan har det.

Orkar ingenting, ligger bara på soffan och växlar mellan glad/sprallig och trött/deppig.

När plussade ni? Någon med samma symtom runt BIM-5?

Vågar jag hoppas på knodd eller är det bara pms?

Står inte ut med väntan på att få testa "ordentligt"

Vilket test skulle ni säga är bäst?

Plussade med dottern på BIM-5 men denna grav. plussade jag inte förrän BIM-3. Med missfallet hade jag ett neg. test på BIM+2, men ett positivt test några dagar senare.

Med dottern använde jag mig av Testlagret och RFSU testa ofta. Dock tycker jag att dom är sega på att stegra, då är CB snabbare. Men CB är dyrt så det är ovärt. Jag tog 2 CB denna grav och resten RFSU/Testlagret.
  • elin9702

Hej tack för att ni svarar.

Jag har tagit grav test RFSU Tors 12/12 och Idag fre 13/12 båda neg.

Ang mina symptom och det så har jag alltid pms 2-3 dagar innan mens. BM är 20/12 och det brukar alltid stämma på dagen. Samt att jag aldrig har haft magvärk som dels inte ens sitter vid äggstockarna utan över det/mitten.

Idag har flygningarna varit Vita och tjocka och krämiga.

Det kanske inte var nidblödning, uttryckte mig fel utan det kanske var ?ägglossnings blödning? som kom ut då den var 6/12.

Vi hoppas här hemma att vi kan plussa snart!

• Anonym (T22)
    sputnik skrev 2019-12-14 12:56:12 följande:

Är jag knäpp eller är där en svag blå linje?
    Har du tagit ut en CB-remsa?
  • feliciamaria24

Jag ser inget streck alls

• Anonym (A)

Är du gravid blir det mer streck än sådär kan jag lova dig

• sputnik
    Anonym (A) skrev 2019-12-14 14:45:00 följande:

Är du gravid blir det mer streck än sådär kan jag lova dig

Plussade på CB digital idag. Men tack, hade nog klarat mig utan din kommentar, det kan jag lova dig :)
  • Daphodil
    sputnik skrev 2019-12-15 12:46:29 följande:

Plussade på CB digital idag. Men tack, hade nog klarat mig utan din kommentar, det kan jag lova dig :)

Grattis! Jag tror gravidsymtom innan BIM är väldigt individuella, jag får "alltid" mensvärk kvällstid och blir supertrött. Så får du dina beskrivna symtom igen i framtiden så vet du att det snart är dags att testa.
  • elin9702
    sputnik skrev 2019-12-15 12:46:29 följande:

Grattis hoppas med på plus till veckan ????
  • Anonym (T22)
    sputnik skrev 2019-12-14 13:33:40 följande:

En icke-digital, ville se om jag såg rätt

Okej, jag förstår! :D Jag är också en sån som tar isär sådana test, haha. Jag frågade bara så att det inte var ett digitalt då dom ofta visar minst 3 streck. :D Såg att du plussat tidigare idag! Grattis! <3
Svar på tråden BIM-5 , Någon som känt samma sak?