Förskola problem
Hej har förskola problem. Först började de med att de ansåg att hon jämt hade ögoninfektion. Hon fick lite gult i ögon gropen efter sömn. Vi var tvungna att gå till läkare så de sa att det inte var en ögon infektion. Nu senast hade min dotter tre myggbett som hon fick på kvällen när vi var ute och enligt pedagogerna på förskolan kunde det vara vattkoppor. Myggbett inga blåsor men enligt dom var myggbetten gula i mitten. Jag sa att jag var säker på att det var myggbett! Betten läkte inga blåsor kom men förskolan ville att vi skulle få utlåtande från vårdpersonal om att hon var överkänslig mot mygg så hon kunde få medicin eller nått att smörja med. Hon var inte välkommen till förskolan! Jag får också stora bett av mig speciellt på början på sommaren och iår hemma hos oss är dom extremt många, giftiga och ihärdiga. Känner mig inte välkommen på förskolan länge med min dotter. Hon som oftast ringer idiotförklarar en som förälder och får en att känna sig som en dålig förälder som låter ens dotter plågas av myggbetten. Min man vill byta förskola till en närmare men dottern trivs jättebra. Känns bara som om dom egentligen inte vill ha henne där även fast dom säger att hon är jättesnäll och lättsam. Har tre barn sen tidigare och har aldrig varit med om liknande minsta lilla så måste vi hämta nu. Jag är nu gravid och det barnet kommer i september innan har jag semester och graviditets penning funderar om jag ska avsluta dagis och ansöka det nya dagiset när den andra barnet är född men samtidigt vill jag inte att hon förlorar den kontakten hon har på dagis hon trivs så bra. Är man dålig förälder för man vill/ vill inte ha dom på förskola. Är jag egoistisk för jag känner som jag gör mot förskolan har ju mycket hormoner just nu? Sorry lång fråga.