Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?
Ghostar ju hela tiden. Varför dra sanningen. Vill ni verkligen höra den om ni är helt ärliga?
Ghostar ju hela tiden. Varför dra sanningen. Vill ni verkligen höra den om ni är helt ärliga?
Så du gör det politiskt så att du kan tillskriva meningsmotståndaren egenskaper som -Ni röstar på SD och ingen empati för svaga människor för att kunna bli moraliskt överlägsen?
Det är ju ett pinsamt försvar som man skulle kunna tänka sej att moraliskt svaga människor tar till med när det blir jobbigt att höra sanningen.
Får man extra moralpoäng som särskrivningspolis?
Nja, jag håller den som skrev innan, det är en sur och bitter ton på allt du skriver. Inte en chans att du är en människa med ett bra liv. Inte en chans att du ser bra ut.
Du har det kämpigt och det är därför du måste kasta förolämpningar runt dig. Jag har läst mycket av dig och du är inte en människa som "älskar kvinnor" Du älskar inte ens dig själv, du sitter bara här, desperat fäktande. Inte ens en av de fina män jag känner skulle orka lägga den tid du lägger på att försöka trycka ned människor. De har för mycket liv.
Jag vill höra sanningen ja. Vill inte du det mongo som nog gärna ser dig själv som en strålkastare som skoningslöst skär igenom falskhetens dimma eller nåt? :)
Ja, jag föredrar att man säger som det är (att man inte är intresserad) istället för att bara hålla käften och försvinna/ ignorera. Mycket besvikelser och ilska pga falska förhoppningar skulle kunna lindras om fler föregick med ett sådant gott exempel.
TS har avregistrerat sig
Det kan ju vara så att om man har en skum personlighet och har svårt att få andra att ge sin tid frivilligt kan man ju alltid ägna sig åt att slösa bort andras tid genom att ghosta innan dejten lär känna en bättre och börjar ghosta för att man är socialt inkompetent.
Jag hade nog velat höra sanningen för att kunna gå vidare!
Nej, det behövs inte. Man förstår att det inte fanns nåt intresse där.
Ja absolut hade jag det. Blev ghostad efter 8 månaders dejtande och konstant kontakt? bara poff borta. Och då hade hon ändå planerat när vi skulle ses. Det gjorde fruktansvärt ont eftersom vi hade haft det bra innan och hon ofta bekräftade mig hur mycket hon tyckte om mig och hur vår gemensamma framtid skulle bli. Hon slutade bara öppna mina medelanden och hade träffat en eller flera män bak mig rygg. Var som att jag inte hade något människovärde alls överhuvudtaget
Det är väll klart att man vill höra sanningen. Man vill ju veta, och om man själv tyckt det var bra och så ger det en väldigt dåliga vibbar. Har blivit jätte orolig då jag blev det.
Sanningen varar längst
Ja, att ghosta är fegt och falskt och gör bara att man blir förbannad. Säg som det är eller du skulle inte tagit kontakt alls.