• Mongoliet

Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?

Ghostar ju hela tiden. Varför dra sanningen. Vill ni verkligen höra den om ni är helt ärliga?

• Svar på tråden Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?
  • Manic Monday

Jag har en nyskild kompis som dejtar en hel del på Tinder. Hon har blivit ghostad flera gånger och hade hellre fått någon artig bortförklaring.

Hade nog känt likadant som henne, har aldrig blivit ghostad själv men det låter rätt olustigt. Väldigt omoget och fegt och jag tycker att det tyder på en viss social inkompetens i kombination med drag av narcissism.

• Manic Monday
    Mongoliet skrev 2018-12-25 20:18:22 följande:
    Tidigt stadie. Bara sett 2 bilder & jag önskade någon till. Hon sa att hon inte gillar att bli fotograferad. Fine men då är det svårt även med ett fantastiskt ansikte. Jag frågade längd & vikt ist om jag inte får fler bilder och hon svarade 170 cm & 59 kg. Rimligt ju men är ändå lite på övre nivån för mig båda delarna även om proportionerna är ok. Sedan kom det: By the way jag har en son på 7 år också.
    Du menar på fullt allvar att de där måtten inte var OK för dig, vad var problemet? Övre nivån av vadå? Du låter helt sjukt ytlig.
  • Mongoliet
    Manic Monday skrev 2018-12-27 15:28:58 följande:

Du menar på fullt allvar att de där måtten inte var OK för dig, vad var problemet? Övre nivån av vadå? Du låter helt sjukt ytlig.

Ja jag är jätteytlig. Jag säger ju att måtten var rimliga. Det måste du väl ändå kunna läsa. Det jag säger är att jag föredrar kortare & smalare tjejer men att proportionerna är rimliga. Alla är ytliga. Även du. Vissa låtsas att ni inte är det men inte fan väljer du en 150-kgs-kille med snuset rinnande ner över käften, eller? Eller ger du den synligt utveckligsvarierade killen en date? När du gör detta så är det ok att tycka att andra är ytliga. Du likt de flesta raggar på sin nivå.
  • bullen1984
    Mongoliet skrev 2018-12-27 08:07:43 följande:
    Fast om du ska vara helt ärlig nu bullmor så var väl inte din kommentar något som höjde tråden direkt.
    Ja du ser nu ska du trycka ned mig lite också. Du visar precis vilken typ av människa du är. Alla som blir hostade av dig ska skatta sig lyckliga. 
  • Mongoliet
    bullen1984 skrev 2018-12-27 21:14:29 följande:

Ja du ser nu ska du trycka ned mig lite också. Du visar precis vilken typ av människa du är. Alla som blir hostade av dig ska skatta sig lyckliga. 

Ja de jag hostar (Du får googla hostar) kan skatta sig lyckliga & det gör de också.
  • Meriall
    Mongoliet skrev 2018-12-25 20:18:22 följande:

Tidigt stadie. Bara sett 2 bilder & jag önskade någon till. Hon sa att hon inte gillar att bli fotograferad. Fine men då är det svårt även med ett fantastiskt ansikte. Jag frågade längd & vikt ist om jag inte får fler bilder och hon svarade 170 cm & 59 kg. Rimligt ju men är ändå lite på övre nivån för mig båda delarna även om proportionerna är ok. Sedan kom det: By the way jag har en son på 7 år också.

Så barnet var problemet? Men du söker väl bara tjejer att ligga med och vill inte binda upp dig? Varför spelar det då någon roll att hon har ett barn?
  • Mongoliet
    Meriall skrev 2018-12-27 21:21:53 följande:

Så barnet var problemet? Men du söker väl bara tjejer att ligga med och vill inte binda upp dig? Varför spelar det då någon roll att hon har ett barn?

Vet inte var jag har sagt att jag bara söker tjejer att ligga med? Verkligen inte. Söker kärleken precis som alla ni fina människor gör här på Familjeliv. Däremot kan jag tänka mig att ha sex med någon annan tills det händer. Den jag har sex med kanske utvecklas till kärlek & med det sagt så onödigt att börja att ha sex med någon som har barn då jag verkligen hatar andras ungar & inte vill ha egna heller. Visst skulle den 3-barnsmamman vilja komma hem till mig enbart för sex så fine men det är inget jag kommer att jobba för att det ska hända. Då får hon allt ligga på lite mer själv. Så desperat är jag inte just nu.
  • KlunsSmurfen
    Manic Monday skrev 2018-12-27 15:26:46 följande:

Jag har en nyskild kompis som dejtar en hel del på Tinder. Hon har blivit ghostad flera gånger och hade hellre fått någon artig bortförklaring.

Hade nog känt likadant som henne, har aldrig blivit ghostad själv men det låter rätt olustigt. Väldigt omoget och fegt och jag tycker att det tyder på en viss social inkompetens i kombination med drag av narcissism.

Om någon är creepy så kan det ju vara befogat men i övrigt verkar ghosting, blockering, göra slut med sms vara ett ett narcissistisk fegspel där man bygger upp ursäkter för att slippa respektera andra.
  • tankfull
    Mongoliet skrev 2018-12-27 20:43:57 följande:
    Ja jag är jätteytlig. Jag säger ju att måtten var rimliga. Det måste du väl ändå kunna läsa. Det jag säger är att jag föredrar kortare & smalare tjejer men att proportionerna är rimliga. Alla är ytliga. Även du. Vissa låtsas att ni inte är det men inte fan väljer du en 150-kgs-kille med snuset rinnande ner över käften, eller? Eller ger du den synligt utveckligsvarierade killen en date? När du gör detta så är det ok att tycka att andra är ytliga. Du likt de flesta raggar på sin nivå.
    Du raggar på din nivå? Är inte du en man som är närmare 50 år gammal? Jag tror inte för ett ögonblick att du är snygg för då har man inte behov av att vara så elak mot kvinnor så vilken nivå tycker du att du befinner dig på? Vad betyder "synligt utveckligsvarierade"? 

Att ghosta någon är extremt fegt och något man gör om man skiter blankt i alla andra. 
  • Mongoliet
    tankfull skrev 2018-12-27 23:18:39 följande:

Du raggar på din nivå? Är inte du en man som är närmare 50 år gammal? Jag tror inte för ett ögonblick att du är snygg för då har man inte behov av att vara så elak mot kvinnor så vilken nivå tycker du att du befinner dig på? Vad betyder "synligt utveckligsvarierade"? 

Att ghosta någon är extremt fegt och något man gör om man skiter blankt i alla andra. 

Var är jag elak mot kvinnor? Förutom mot er som är patetiska här på Familjeliv så är jag inte elak mot kvinnor någonstans. Tvärtom jag älskar ju kvinnor. Jag har inget behov av att du ska tycka att jag är snygg. Du är inte min målgrupp. Du får googla saker du inte förstår.
Svar på tråden Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?