Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?
Ghostar ju hela tiden. Varför dra sanningen. Vill ni verkligen höra den om ni är helt ärliga?
Ghostar ju hela tiden. Varför dra sanningen. Vill ni verkligen höra den om ni är helt ärliga?
Jag har en nyskild kompis som dejtar en hel del på Tinder. Hon har blivit ghostad flera gånger och hade hellre fått någon artig bortförklaring.
Hade nog känt likadant som henne, har aldrig blivit ghostad själv men det låter rätt olustigt. Väldigt omoget och fegt och jag tycker att det tyder på en viss social inkompetens i kombination med drag av narcissism.
Du menar på fullt allvar att de där måtten inte var OK för dig, vad var problemet? Övre nivån av vadå? Du låter helt sjukt ytlig.
Ja du ser nu ska du trycka ned mig lite också. Du visar precis vilken typ av människa du är. Alla som blir hostade av dig ska skatta sig lyckliga.
Tidigt stadie. Bara sett 2 bilder & jag önskade någon till. Hon sa att hon inte gillar att bli fotograferad. Fine men då är det svårt även med ett fantastiskt ansikte. Jag frågade längd & vikt ist om jag inte får fler bilder och hon svarade 170 cm & 59 kg. Rimligt ju men är ändå lite på övre nivån för mig båda delarna även om proportionerna är ok. Sedan kom det: By the way jag har en son på 7 år också.
Så barnet var problemet? Men du söker väl bara tjejer att ligga med och vill inte binda upp dig? Varför spelar det då någon roll att hon har ett barn?
Jag har en nyskild kompis som dejtar en hel del på Tinder. Hon har blivit ghostad flera gånger och hade hellre fått någon artig bortförklaring.
Hade nog känt likadant som henne, har aldrig blivit ghostad själv men det låter rätt olustigt. Väldigt omoget och fegt och jag tycker att det tyder på en viss social inkompetens i kombination med drag av narcissism.
Du raggar på din nivå? Är inte du en man som är närmare 50 år gammal? Jag tror inte för ett ögonblick att du är snygg för då har man inte behov av att vara så elak mot kvinnor så vilken nivå tycker du att du befinner dig på? Vad betyder "synligt utveckligsvarierade"?
Att ghosta någon är extremt fegt och något man gör om man skiter blankt i alla andra.