Är det nånsin okej att kontakta?
Lägger tråden under sorg, för det är vad det är för mig.
För två år sen träffade jag en man som fick mig att känna saker jag aldrig känt för någon annan. Bara tanken att vara ifrån honom gjorde och gör fysiskt ont i kroppen.
Av olika omständigheter blev det inte vi.. Tiden gick och jag gjorde allt för att gå vidare.. För ett år sen skickade han en emoji, ett hjärta.. Det var allt.. Och sen dess har jag mått så dåligt. Allt jag kämpat för att lägga bakom mig revs upp.
Jag svarade inte, jag kunde inte låta honom såra mig igen.. Så jag skyddade mig själv och nånstans hoppades att han skulle anstränga sig lite för att få mig att svara..
Han skrev inget mer.. Och jag kände det som att jag förlorade honom ytterligare en gång..
Jag kollar på hans fb-sida ibland för att bara se hur han mår, utan att han vet nåt såklart..
I höstas hände det som krossade mig totalt.. Han ändrade status till i ett förhållande..
Jag har gjort allt jag kan för att släppa honom, men det gör så ont.. Jag vill så gärna veta om det kan finnas en chans för oss..
Men för vem skull skulle det vara? För min? Ja.. För hans? Jag vet inte om han ännu saknar mig.. Och hon, flickvännen? Jag vet inget om henne.. Hon är säkert jättefin eftersom han fallit för henne..
Jag kämpar för att inte skriva till honom, men det gör så förbannat ont och det känns som jag aldrig kommer att komma över honom..