Vad gillar ni Fab Freddie?
...och vill ni utveckla det hela så skriv några rader.
...och vill ni utveckla det hela så skriv några rader.
Ja fast det där är väll helt och hållet din egna personliga uppfattning om varför han är med?
Han skulle också kunna vara utvald för att SVT bedömde att han skulle vara en bra sidekick? Utan att lägga någon värdering i hans sexuella läggning?
Jag tycker verkligen att han gör att man piggnar till framför TVn. Ett litet glädjepiller vilket både gäller hans medverkande i bolibompa och mello.
Självklart, men det ligger i tiden och uppdraget med mångfald. ...och även det du skriver är ju din även uppfattning.
Jo, i frågan om syftet från SVT's sida så kan vi bara gissa, men man behöver ju inte vara någon Einstein för att se vilken övergripande agenda som färgade barnprogrammen på 70-talet, och man måste ju vara våldsamt hjärntvättad om man inte inser vad SVT håller på med idag, även om de inte heller idag har den agendan uttalad (att normalisera homosexuella som tramsiga glitterbögar).
Jag får panik av att se och höra honom. Påminner mycket om min bror som jag inte klarar av att umgås med. Får bryt när han är med på Barnkanalen vissa eftermiddagar och den som vill se Melodifestivalen här hemma får åka någon annanstans.
Igår var familjen sjuka och kunde inte åka. Då tog jag in på hotell för att slippa honom. Det är något med rösten och den där överdrivna bögpersonligheten och allt jävla glitter.
Brukar ha hög tolerans vad det gäller människor som är annorlunda men just honom och min bror får något att gå sönder inom mig.
Jag får panik av att se och höra honom. Påminner mycket om min bror som jag inte klarar av att umgås med. Får bryt när han är med på Barnkanalen vissa eftermiddagar och den som vill se Melodifestivalen här hemma får åka någon annanstans.
Igår var familjen sjuka och kunde inte åka. Då tog jag in på hotell för att slippa honom. Det är något med rösten och den där överdrivna bögpersonligheten och allt jävla glitter.
Brukar ha hög tolerans vad det gäller människor som är annorlunda men just honom och min bror får något att gå sönder inom mig.
Han va jätterolig i barnkanalen och superb sidekick i melodifestivalen.
Ser inte alls av vilken anledning det sprids så mycket hat mot honom.
Men det är väll ett symptom på vårt diskussion-klimat på nätet idag.....
Varför betalar man tvlicensen? när fjollor skall hålla på och tramsa på tv?
Oj oj oj! Du har grymt ömma tår och uppenbarligen en hel pluton med hjärnspöken som du inte ska lyssna på. Jag har inte skrivit ett dugg av de dumheter de lurar i dig att jag har skrivit. Så öva på läsförståelsen och återkom om något är oklart.
Helt ärligt: överdrivet löjligt fånig.
Han verkar larvigare än min 10-åriga son och det är inte ett dugg roligt oavsett om man är hetro, homo, bi, trans eller vad som.
Man kan bjuda på sig själv som vuxen och skratta åt sig själv utan att för den skulle bli fånigt löjlig. Jag orkar bara inte titta på människan!
Ytterligare en kändis (?) jag totalt missat. Var tvungen att googla lite och hittade några klipp. Upplever honom som smått parodiskt stereotyp. Tror han skulle passa utmärkt som cameoroll i vilken Tim Burton-film som helst.