Vad gillar ni Fab Freddie?
...och vill ni utveckla det hela så skriv några rader.
...och vill ni utveckla det hela så skriv några rader.
Själv så har jag inte så mycket emot honom som person, utan det är väl mer det ängsliga tilltaget av SVT, att känna sig tvingade att ha med en sådan ärkebög. Hejdlöst fånigt bara.
Skönt att vi är befriade från hat i den här tråden, och att det istället diskuterad på vilka grunder man gillar eller ogilla karaktären.
Som någon sa så känns det som ett statement att ha med en fullfjädrad (och gärna lite glittrig) ärkebög i Mello, och det är väl snarare det tilltaget som skaver i mig. Sverige är världen mest toleranta land, så det känns (för mig) bara så jävla vämjeligt PK att svt måste ha med en fjantig och extremt stereotyp fikus i tid och otid. Får lite samma känsla som när man som barn tittade på de PK barnprogram som gjordes då. Känslan av att någon verkligen försöker skriva en på näsan (titta här - den här typen av fjollor är också människor och har rätt att ta plats) är påtaglig. Jag är för fan vuxen och har homosexuella bekanta, och det är inget problem.
Ja fast det där är väll helt och hållet din egna personliga uppfattning om varför han är med?
Han skulle också kunna vara utvald för att SVT bedömde att han skulle vara en bra sidekick? Utan att lägga någon värdering i hans sexuella läggning?
Jag tycker verkligen att han gör att man piggnar till framför TVn. Ett litet glädjepiller vilket både gäller hans medverkande i bolibompa och mello.