• faren

Varför är det nästan bar män som våldtar? Är de överlag, kåtare än kvinnor?

Det stör mig så jävla grymt att jag är man, för jag hör till dem, som lätt hade kunnat ordnat livstid, för dessa odrägliga svin! Till och med svin är mera respektabla än vad dessa psykotiska jävlar är! Må de alla brinna i helvete!
    Vet att många vidriga europeiska pedofiler åker till Thailand, Sydamerika, Indien; Filippinerna, just för att köpa barnsex. Och jag skäms fan så jag klöks!

Hur kan vi hjälpa dessa stackars barn?

www.aftonbladet.se/nyheter/a/ejQ3g/svensk-gripen-for-flera-sexovergrepp-i-barcelona

För mig är et litet barn en naturlig källa till kramar och gos, uppfostran och vägledande. Hur i helvete kan man ha sexuella känslor till ett barn, om man inte är psykotisk?

(Psykotiskt för mig är de samma som har en en total snedvriden verklighetsuppfattning.)

• Svar på tråden Varför är det nästan bar män som våldtar? Är de överlag, kåtare än kvinnor?
  • Anonym (Sixten)
    Anonym (Menga) skrev 2017-09-28 13:29:42 följande:
    Det stora flertalet av kvinnor som våldtagits har druckit alkohol.
    Precis, och samma sak med förövarna. Förbjud alkohol så har vi kommit en bra bit tror jag.
  • Anonym (Sanna)

Ni kan diskutera er blå I ansiktet. Allt kokar ändå ner till slut till att:

- Män är onda
    - Kvinnor är goda

• Anonym (Menga)
    Anonym (Sanna) skrev 2017-09-29 09:05:03 följande:

Ni kan diskutera er blå I ansiktet. Allt kokar ändå ner till slut till att:

- Män är onda
    - Kvinnor är goda

Håller med. Pojkar blir förstörda någonstans i 12-årsåldern och blir elaka manipulativa män som bara vill knulla allt de kan.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Menga) skrev 2017-09-29 09:14:14 följande:
    Håller med. Pojkar blir förstörda någonstans i 12-årsåldern och blir elaka manipulativa män som bara vill knulla allt de kan.
    Är inte helt säker på exakt I vilken ålder som dom blir ett problem och jag kan tänka att det kan skilja lite från individ till individ (läs idiot). Men oavsett så ser det ut så där och sen blir män bara ett enormt problem.

JA...ALLA MÄN!!!!
  • misil
    Anonym (Sanna) skrev 2017-09-29 09:19:29 följande:
    Är inte helt säker på exakt I vilken ålder som dom blir ett problem och jag kan tänka att det kan skilja lite från individ till individ (läs idiot). Men oavsett så ser det ut så där och sen blir män bara ett enormt problem.

JA...ALLA MÄN!!!!
    Den stora majoriteten män är snälla,arbetsamma och skötsamma,skillnaden mellan män från vissa länder och etniskt svenska män när det gäller sexualbrott börjar bli lika stor som mellan kvinnor och män när det gäller sexualbrott.
    För att försöka minska sexualbrotten måste man ringa in problemet,inte smeta ut det så det blir till något innehållslöst generaliserande vilket aldrig kommer leda framåt när det gäller att minska sexualbrotten.
    Och innan det kommer en massa upprörda kommentarer om att även svenska män våldtar,självklart finns det svenska män som våldtar men man gör det i betydligt lägre grad än män från vissa länder,det finns även stora skillnader mellan olika invandrargrupper när det gäller sexualbrott,då kan det vara bra att diskutera vad detta beror på för att förstå varför denna stora skillnad finns,och då kunna ha riktade åtgärder för att minska sexualbrotten.
  • Anonym (grjj)

Ja vi vara mikket kåta,, tykka om flicka mykket.....mycke,, mycke kåta,,

• Anonym (Hmmm...)

Män anser i högre grad att de "har rätt" till sex. de "har rätt" att bli tillfredsställda. Att det sker på andras bekostnad bryr sig många inte om.

• Anonym (Hmmm...)
    Anonym (kvinna) skrev 2017-09-12 19:31:26 följande:
    Det där tror jag inte det minsta på förutom möjligen i krigsföring men jag tror likförbaskat att kåtheten en okontrollerad sådan styr handlingarna och är just orsaken till övergreppen.
    Det handlar om makt, män som våldtar tänder på att förnedra och ha makt över en annan människa. Vad hon har på sig spelar alltså ingen roll.
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Menga) skrev 2017-09-28 13:29:42 följande:
    Det stora flertalet av kvinnor som våldtagits har druckit alkohol.
    Inte sant.
  • Anonym (Menga)
    Anonym (Hmmm...) skrev 2017-10-10 15:14:09 följande:
    Det handlar om makt, män som våldtar tänder på att förnedra och ha makt över en annan människa. Vad hon har på sig spelar alltså ingen roll.
    Det är vad feminister fått för sig. Man våldtar för att man är kåt och vill knulla.
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Menga) skrev 2017-10-11 02:45:41 följande:
    Det är vad feminister fått för sig. Man våldtar för att man är kåt och vill knulla.
    Nej, fråga polisen och valfri kriminolog. GW är svår att få tag i men det finns ju fler.
  • Anonym (Menga)
    Anonym (Hmmm...) skrev 2017-10-11 07:32:33 följande:
    Nej, fråga polisen och valfri kriminolog. GW är svår att få tag i men det finns ju fler.
    Haha ja poliser har ju i regel jättebra koll 
  • Anonym (En)

"Rape is not an act of sex, it's an act of violence"

Svar på tråden Varför är det nästan bar män som våldtar? Är de överlag, kåtare än kvinnor?