• faren

Varför är det nästan bar män som våldtar? Är de överlag, kåtare än kvinnor?

Det stör mig så jävla grymt att jag är man, för jag hör till dem, som lätt hade kunnat ordnat livstid, för dessa odrägliga svin! Till och med svin är mera respektabla än vad dessa psykotiska jävlar är! Må de alla brinna i helvete!
    Vet att många vidriga europeiska pedofiler åker till Thailand, Sydamerika, Indien; Filippinerna, just för att köpa barnsex. Och jag skäms fan så jag klöks!

Hur kan vi hjälpa dessa stackars barn?

www.aftonbladet.se/nyheter/a/ejQ3g/svensk-gripen-for-flera-sexovergrepp-i-barcelona

För mig är et litet barn en naturlig källa till kramar och gos, uppfostran och vägledande. Hur i helvete kan man ha sexuella känslor till ett barn, om man inte är psykotisk?

(Psykotiskt för mig är de samma som har en en total snedvriden verklighetsuppfattning.)

• Svar på tråden Varför är det nästan bar män som våldtar? Är de överlag, kåtare än kvinnor?
  • faren

Men tänk er in i en situation, där flera kvinnor, hade överfallit en man, släpat honom till ett ställe, och våldtagit honom? Kanske bundit fast honom? Undrar om det någonsin har hänt, men det måste ju kännas som en lika stor fornedrelse? Nej kvinnor gör inte så. Mest män mot män, pch män mot kvinnor. Tråkiga gener som dagens man, verkligen inte behöver för sin överlevnad!

• Anonym (Sixten)
    Anonym (kvinna) skrev 2017-09-12 19:31:26 följande:
    Det där tror jag inte det minsta på förutom möjligen i krigsföring men jag tror likförbaskat att kåtheten en okontrollerad sådan styr handlingarna och är just orsaken till övergreppen.
    Ja men det finns en till orsak hos vissa pedofiler, att utöva en slags psykopatisk makt genom att förgripa sig på barn. 

Ytterligare har jag läst att personer som varit utsatta som barn är mer benägna att bli aktiva pedofiler.

Så att det BARA är kåthet tror jag stämmer i vissa fall, men långt från alla.
  • Anonym (Hur går det till?)
    Anonym (sex) skrev 2017-09-26 10:03:12 följande:

När det kommer till överfalls våldtäkter så är det väl uteslutande män som gör det då det har det fysiska övertaget. Men våldtäkter i nära relationer så tror jag mörkertalet för män är otroligt stort. För om en man inte vill ha sex men kvinnan vill så har jag varit med om nästan utelsutande att de tvingar till sig det genom psykisk övertalning vilket faktiskt räknas som våldtäkt.

Hur går den övertalningen till vad säger hon?
  • Anonym (Sixten)
    Anonym (Man2) skrev 2017-09-12 19:46:31 följande:
    Män är fysiskt starkare, aggressivare och har starkare och mer opersonlig sexdrift än kvinnor. Det är enkel logik att män står för i princip alla våldtäkter.
    Beror på definitionen av våldtäkt, men män har även en kuk att föra in, kvinnor har ju inget att föra in liksom om de skulle våldta. Hur våldtar en kvinna? Kuken på mannen måste ju för det första vara hård för att det ska gå. Om en man inte är tänd på kvinnan så går det ju inte. Men män kan alltid tränga in sig med våld i kvinnan.
  • Anonym (Sixten)
    faren skrev 2017-09-27 19:44:52 följande:

Men tänk er in i en situation, där flera kvinnor, hade överfallit en man, släpat honom till ett ställe, och våldtagit honom? Kanske bundit fast honom? Undrar om det någonsin har hänt, men det måste ju kännas som en lika stor fornedrelse? Nej kvinnor gör inte så. Mest män mot män, pch män mot kvinnor. Tråkiga gener som dagens man, verkligen inte behöver för sin överlevnad!

Hur gör en kvinna när hon våldtar en man som inte är kåt på henne?
  • Anonym (Sixten)
    faren skrev 2017-09-12 19:06:01 följande:

Det stör mig så jävla grymt att jag är man, för jag hör till dem, som lätt hade kunnat ordnat livstid, för dessa odrägliga svin! Till och med svin är mera respektabla än vad dessa psykotiska jävlar är! Må de alla brinna i helvete!
    Vet att många vidriga europeiska pedofiler åker till Thailand, Sydamerika, Indien; Filippinerna, just för att köpa barnsex. Och jag skäms fan så jag klöks!

Hur kan vi hjälpa dessa stackars barn?

www.aftonbladet.se/nyheter/a/ejQ3g/svensk-gripen-for-flera-sexovergrepp-i-barcelona

För mig är et litet barn en naturlig källa till kramar och gos, uppfostran och vägledande. Hur i helvete kan man ha sexuella känslor till ett barn, om man inte är psykotisk?

(Psykotiskt för mig är de samma som har en en total snedvriden verklighetsuppfattning.)

Jag tror man måste forska mer kring pedofili, varför folk blir det och vilka som är i riskzon etc, då kan man nog arbeta med förebyggande åtgärder bättre. Det har ju gjorts ytterst lite forskning kring det.  Man vet väl fortfarande inte om det är en sinnesrubbning, sjukdom, medfödd sexuell orientering eller en påverkan från ens uppväxt och miljö.
  • Fru Darcy
    Anonym (Sixten) skrev 2017-09-27 20:24:32 följande:

Beror på definitionen av våldtäkt, men män har även en kuk att föra in, kvinnor har ju inget att föra in liksom om de skulle våldta. Hur våldtar en kvinna? Kuken på mannen måste ju för det första vara hård för att det ska gå. Om en man inte är tänd på kvinnan så går det ju inte. Men män kan alltid tränga in sig med våld i kvinnan.

Man kan ju tänka sig att en kvinna rent teoretiskt kan våldta en man genom att penetrera hans anus eller min med något snopplikt typ en dildo.

Men då handlar det snarare om makt eller hämnd snarare än sexualitet.
  • Anonym (E)
    Anonym (Sixten) skrev 2017-09-27 20:25:18 följande:
    Hur gör en kvinna när hon våldtar en man som inte är kåt på henne?
    Hört talas om verktyg, dildo, ridspö, ljus, kvastskaft, etc, etc, så länge det är avlångt.
    Tänk sen en mans analöppning. 
    Nu tror jag du ser hur det går till. 
    Och ja, det har hänt, men det är extremt sällsynt. 

Vill en kvinna bara ha en kuk som vanligt, så är det inga problem, det behöver hon sannerligen inte våldta för. 
  • Anonym (No meard)

Handlar nog mer om våld än täckt...

• misil
    Anonym (Sixten) skrev 2017-09-27 20:35:08 följande:
    Jag tror man måste forska mer kring pedofili, varför folk blir det och vilka som är i riskzon etc, då kan man nog arbeta med förebyggande åtgärder bättre. Det har ju gjorts ytterst lite forskning kring det.  Man vet väl fortfarande inte om det är en sinnesrubbning, sjukdom, medfödd sexuell orientering eller en påverkan från ens uppväxt och miljö.
    Den stora majoriteten av pedofiler har själva blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn eller andra grova långvariga kränkningar under uppväxten,men man har sett under senare tid att pedofiler förnekar detta eftersom dessa vill få det till att vara en medfödd sexuell läggning likt t,ex homosexualitet vilket inte är sant.
Svar på tråden Varför är det nästan bar män som våldtar? Är de överlag, kåtare än kvinnor?