• thewonderyears

rösta på SD

Jag ska vid nästa val rösta på SD. Har hört många som hatar dom men även många som röstar på dom. Sen finns det även folk som blir osams med andra för att dom inte röstar på samma parti som dom själva gör. Såna folk är töntiga för alla har ju för fan rätt att rösta på vilket parti som dom själv vill :) Vad ska ni andra rösta på då?

• Svar på tråden rösta på SD
  • Anonym (Lina)
    Anonym (L)) skrev 2017-04-20 19:13:16 följande:

Det räcker att läsa SD-svansens inlägg i denna tråd och alla andra för att inte vilja rösta SD. 

Helt korrekt.
  • Anonym (L))
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:08:44 följande:
    Gå lös? jag utryvcker mina åsikter, tycker du illa när folk gör det? är du emot åsikstfrihet? 
    Ha ha du är kul du...

Du verkar själv ha svårt med att andra har åsikter som du inte gillar, då kör du med härskarteknik istället för argument.

Det är sådana som du som vettiga människor (oavsett parti) inte vill förknippas med. Du infriar alla fördomar jag har om SD:are.
  • Enhörningengreta
    Anonym (Lina) skrev 2017-04-20 19:14:02 följande:
    Du är extrem dubbelmoral. Du blir sur för att jag inte gillar SD. Är det någon som är livsfarlig så är det du!

Utmålar jag mig själv som god? Du har ingen aning om vem jag är så jag tycker att du ska hålla din käft stängd, ärligt talat. Den enda som bär på livsfarligt tänk här är du som säger att jag bär på ett livsfarligt hat. Snälla människa, du är ju lättkränkt som jag vet inte vad.
    Jag VET att du tycker att jag ska hålla min käft stängd, jag har förstått at det gör dig jätte arg över att vi bor i en demokrati och att folk inte tycker som dig.Vi har fattat att du hatar demokrati 

Du har sagt vad du tycker, alla som inte delar dina åsikter är onda rasister .Jag är inte ett dugg kränkt mer orloig över hur extrema anti raissterna hart blivit ,dom håller på att förvandlas till en ny NSDAP rörselse men nu är de inte judarna som ska utrotas utan oliktänkande . Fan vad sånna som du är läskiga ,exakt samma typ av person som Himler Hitler Gobler osv 
  • Enhörningengreta
    Anonym (L)) skrev 2017-04-20 19:16:01 följande:
    Ha ha du är kul du...

Du verkar själv ha svårt med att andra har åsikter som du inte gillar, då kör du med härskarteknik istället för argument.

Det är sådana som du som vettiga människor (oavsett parti) inte vill förknippas med. Du infriar alla fördomar jag har om SD:are.
    Jo tack jag vet att du har fördommar och hat mot alla som inte tycker som dig 
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:20:00 följande:

Jag VET att du tycker att jag ska hålla min käft stängd, jag har förstått at det gör dig jätte arg över att vi bor i en demokrati och att folk inte tycker som dig.Vi har fattat att du hatar demokrati 

Du har sagt vad du tycker, alla som inte delar dina åsikter är onda rasister .Jag är inte ett dugg kränkt mer orloig över hur extrema anti raissterna hart blivit ,dom håller på att förvandlas till en ny NSDAP rörselse men nu är de inte judarna som ska utrotas utan oliktänkande . Fan vad sånna som du är läskiga ,exakt samma typ av person som Himler Hitler Gobler osv 

Roligt att du säger att JAG hatar demokrati när det var du som började hacka på mig så fort jag uttryckte min åsikt om SD.

Du skämmer ut dig själv. Sorgligt.
  • thewonderyears
    Anonym (S) skrev 2017-04-20 19:03:07 följande:

Vet inte, men vill inte rösta på någon, som ser livrädd ut jämt..

ok 
  • Kuddebarn
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:21:16 följande:

Jo tack jag vet att du har fördommar och hat mot alla som inte tycker som dig 

Du kör på offerkoftan, ser jag! Dubbelmoral, härskartekniker och offerkoftan. En bra blandning av hur en äkta, livsfarlig SD-anhängare ser ut!
  • Enhörningengreta
    Anonym (L)) skrev 2017-04-20 19:16:01 följande:
    Ha ha du är kul du...

Har ingen lust att försöka övertyga en hatiskt fantatiker att den har fel, sry du får hata Sd hur mycket du vill ha hur mycket fördommar som helst men 2018 kan inget av det hjälpa er , SD kommer kanske bli största parti vad ska ni göra då? Fortsätta gråta på forum över att folk inte tycker som dig? hur bra har det funkat för er hittills? 

Hata på du vännen nu ska jag ta en öl med gubben och grannarna =) kanske kan jag överyga dom också =) ha de så kul 2018 
  • Enhörningengreta
    Anonym (Lina) skrev 2017-04-20 19:21:45 följande:
    Roligt att du säger att JAG hatar demokrati när det var du som började hacka på mig så fort jag uttryckte min åsikt om SD.

Du skämmer ut dig själv. Sorgligt.
    De är du som skriker åt alla att dom ska hålla käften och inte tycka annorlunda än dig lilla fascist barnet 
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:25:28 följande:

Har ingen lust att försöka övertyga en hatiskt fantatiker att den har fel, sry du får hata Sd hur mycket du vill ha hur mycket fördommar som helst men 2018 kan inget av det hjälpa er , SD kommer kanske bli största parti vad ska ni göra då? Fortsätta gråta på forum över att folk inte tycker som dig? hur bra har det funkat för er hittills? 

Hata på du vännen nu ska jag ta en öl med gubben och grannarna =) kanske kan jag överyga dom också =) ha de så kul 2018 

Vi får väl se om ni blir störst eller ej!

Ja gå nu härifrån och gör nytta, tant.
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:26:31 följande:

De är du som skriker åt alla att dom ska hålla käften och inte tycka annorlunda än dig lilla fascist barnet 

Alla? Jag sa bara att du ska hålla din käft stängd för att din mun stinker bullshit.
Svar på tråden rösta på SD