Mår extremt dåligt
Folk säger alltid att det finns någon för alla, att kärlek existerar, att någon kan acceptera mig, att ingen bryr sig om hur man ser ut etc. Men det är ju bara skitsnack.Jag är fruktansvärt ful och jag går konstigt.
Jag kan inte bota min fulhet eftersom det är medfött och det är jättemycket som är fel på mig, nästan hela ansiktet och kroppen är ful, exempelvis medfött dålig hållning vilket är sjukt osexigt. Folk skrattar, pekar, tar foto och hånar mig nästan varje gång jag går ut. Kan inte ens skriva något på facebook utan att någon kommenterar mitt utseende på ett negativt sätt.
Jag har inte haft en enda vän under hela mitt vuxna liv.
Jag kan inte ens prata med folk. Efter 3 menningar så dör det ut.
Jag är väldigt dum och har lågt iq, det säger ju sig självt att är man både dum och väldigt ful så är situation hopplös.
Kommer aldrig få ett bra jobb då jag helt enkelt är för dum och för ful.
Folk är inte intreserade av en vuxen man som är frukstanvärd ful, har noll sociala kunskaper och inte har några vänner. De tror alltid att man är ett creep, galning och andra negativa saker.
Så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, trots att jag bara är 25 år så är mitt liv redan slut. Varit helt socialt isolerad ända sedan jag varit 14 år. Det finns absolut inget hopp för mig. Finns ingenting som pekar på det, ingenting. Vad skulle det vara isåfall? Mina träffar med mina 3 psykologer hjälper inte. Läst böcker om ämnet men det hjälper inte heller.
Jag har ett glidbråk, medicinerna och kosten som ska lindra glidbråket gör det inte och således kan jag inte ta piller för att dämpa min ångest eftersom det hade gett mig smärtor. Så vad fan ska jag göra. Kan man operera sin hjärna och bli en "grönsak"?