Mår extremt dåligt
Det finns mycket skit ja men det värsta är att alla dömmer alla efter utseende, och de fulaste blir alltid över överallt. och det finnsingen för alla, det är bara en lögn.
Det finns mycket skit ja men det värsta är att alla dömmer alla efter utseende, och de fulaste blir alltid över överallt. och det finnsingen för alla, det är bara en lögn.
Vad är det för "medfödd fulhet" som du upplever att du har? Det är troligtvis inte så illa som du känner det. Eller? :) Alla har ju skönhetsfel lite överallt!! Jag har haft komplex för än det ena, än det andra, genom tiden.
Dum och lågt iq tror jag inte på att du har. Det låter inte så. Däremot har du ett bedrövligt självförtroende. Och hur ska vi kunna förändra det? <3 Du behöver ju professionell hjälp. Ser att du skriver att du har tre psykologer. Uppenbarligen kan de inte hjälpa dig. Då måste du leta vidare efter rätt person som kan hjälpa dig!
Ditt liv är inte slut. Du måste bara hitta nya vägar ut ur detta! Berätta gärna varför det inte har hjälpt med dina tre psykologkontakter?
Och så undrar jag hur din familjesituation ser ut?
?Kram!!
Du har en väldigt negativ inställning till allt. Jag förstår varför du har de och säger det inte som en pik! :) Men det gör ju inte saken lättare, varken för dig själv eller din omgivning, att ändra på situationen. Någonstans måste du hitta motivationen och förhoppningen att allt ska bli bättre - för att öka chanserna!
Men jag förstår... det är inte lätt att bara hitta motivationen sådär.. Svårt att veta hur du ska gå vidare nu när du har så dåliga erfarenheter sedan förut. Jättehemskt att du har fått så mycket eländiga kommentarer i ditt liv.. :(
Du skriver att du inte ens lyckas kunna ha kontakt med folk på nätet. Så illa kan det väl ändå inte vara? :) All right... upp till bevis! Adda mig på fb om du vill så kan jag bli din nya "social-tränings-chatt-partner" :P Skickar mitt nick i ett mail till dig. Vill inte lägga ut det här offentligt.