Är det mig det är fel på?
Nu vet jag inte om jag på tråden i rätt ämne så hoppas det är ok ändå..
Lång historia kort, februari 2014 var jag i Korea och blev våldtagen,, hela 14 månader efter händelsen så hade jag tillräckligt med mod att berätta för min mamma,,jag fick inget svar av henne utan hon blockade mig över allt och bröt kontakten..8månader efteråt så fick jag kontakt med henne igen dock via Facebook..jag frågade henne varför hon inte svarade och bara sket i mig, fick då svar 'Vi tar de sen'... 1år senare så har hon inte berättat brf hon ignorerar mig.. det gör så ont, trodde min egna mamma skulle finnas där för mig speciellt efter ngt sådant.. är det mig det är fel på? Jag kanske förtjänar hur hon behandlar sin Enda dotter? .. hon har aldrig uppmuntrat mig i hela mitt liv..jaghar aldrig varit sådär smal som modeller..jag har alltid haft liten mage..är de mitt fel att min egna mamma behandlar mig som skit?..första gången ja fick mens så hade jag ont i magen, trodde jag skulle dö då de va mkt blod. Mamma kom och frågade , 'va är det ?' Jag svarade då 'min mage gör jätte ont' jag grät till och med!! Hon svarade då "jaha och va fan har du gjort nu då!?".. alla barndomsminnen är bara negativa från henne..pappa är den enda som fanns där för mig. En dotter ska se upp till sin mamma, inte bli behandlad som skit..eller förtjänade jag allt detta?..
Man stack och lämnade oss för en annan gubbe, hon älskade inte pappa mer så hon. Sen dess har hon inte hört av sig eller pratat med mig, inte ens sagt Hej!! Jag har en lillebror 5år nu , dealen mellan mamma och pappa va att hon ska ha min bror varannan helg (hon jobbar och e ledig varannan helg och pappa e sjukskriven) men inom 1år så har hon bara haft min bror i hela 3v enbart!!! hon e upptagen med fester jobbarkompisar m.m.. jag har brutit kontakten med henne helt, hon är inte ,in mamma längre..min mamma brydde sig om oss fram tills hon började hemtjänst flera år sen.. hon skiter i mig och min lillebror på 5år, men mina andra 2 bröder pratar hon med, 22år och 26år..
Ber om ursäkt för all text, ville skriva av mig, gör så ont inombords, gråter varenda dag efter feb 2014.. par djupa andetag fungerar för att lätta smärtan men då och då brister det..men jag lever hellre med smärtan än att låta min pappa få reda på våldtäckten,,han har blivit sårad tillräckligt.. tack för att ni tog er tid att läsa..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-12-02 11:38
Mamma stack och lämnade oss för en annan gubbe**