Plopparna skrev 2016-12-02 13:44:29 följande:
Det känns som mitt fel då mamma sa en gång att hon inte bryr sig om mitt liv.. jag går tyvärr inte i skolan längre, är 24 år..april 2016 i år så åkte jag utomlands , hon sa "hej" och betedde sig som om hon e bättre än mig, i den stilen, om du förstår hur jag menar?, det så hon dagen innan jag åkte, sen dess har ja inte hört ngt , hade jag haft en dotter så skulle ja aldrig behandlat henne såhär, speciellt inte efter en våldtäckt, jag tror inte jag har kommit över händelsen,, visst e jag glad och skrattar och allt, men närjag är hemma på mitt rum så brister de, varenda del och händelsekommer upp i huvudet och tårarna kommer,, jag vet inte hur länge jag klarar ha dei nnombords, ibland önskar ja att ja kunde dö, så ont gör det..ska se om jag kan få tid hos någon och prata om de, men vet inte om jag riktigt klarar av de ,,tog 14månader att berätta för min egna mamma och hon besvärade det med att ignorera mig totalt som om ja inte är hennes dotter alls..
Ursäkta det hårda ordvalet nu men: Din mamma är ett riktigt jävla svin som inte förtjänar din kärlek eller den minsta lilla av dina tankar!
Din mamma är inte normal. Normala föräldrar beter sig inte som din mamma har gjort, inte på långa vägar. Din mamma är ett riktigt exempel på någon som aldrig borde ha fått barn. Det betyder inte att du och dina syskon är värdelösa utan bara att hon är det som förälder.
Du behöver inte börja med att prata om våldtäkten. Bara dina känslor gällande din mammas beteende är värt att gå till någon och prata om.
Har du någon nära vän som du litar på och som du kan prata om det hela med? Eller någon äldre släkting?