Behöver snart gå ner i vikt!
Hej!
I mitt senaste meddelande skrev jag att jag var gravid i sjätte månaden och det visade sig att jag var i sjunde! Tiden går ju så fort med en härlig bulle till mage???? I vilket fall som helst, så är det dags att föda nästa vecka och jag tänkte jag skulle förbereda mig lite med viktnedgång.
För det första så vill jag inte börja med detta fören lilla bebisen slutat att amma, och jag vill inte behöva äta massa skumma piller. Jag undrade om det finns något finnurligt sätt att komma undan det? Jag har inte svårt att sluta äta socker men i de senaste nio månaderna har nog folk trott att man ska ha barnkalas för sjuttio pers när man handlar för en fredagskväll i affären???? Är tricket att äta annorlunda? T.ex sluta äta socker eller äta mindre portioner? Vill inte gärna gå på dieter då mina små smarta barn undrar varför mamma äter ett salladsblad till middag istället för lasange eller vad vi fixar till... Blir tacksam för svar, och här behöver man inte vara blyg, stig gärna fram med egna frågor i tråden????