• Glammig

FINNS DET UTBILDADE MÄN PÅ FL? ÖSTERMALMSKILLAR SOM ÄR STILIGA

Ja, som frågan lyder... Finns här på FL några akademiskt utbildade män är på FL?
    Som bor på typ Östermalm och klär sig trevligt och gillar att gå ut och äta och dricka gott? Livets goda helt enkelt.

Har sett att en del män skriver här och då blir jag nyfikna på vad det är för män som hänger här. Vissa män verkar endast skriva i sex-trådar och jag ser det spännande och intressant och det gör ju bilden av att de bara är losers ännu tydligare.

Så män, med stil och klass - ge er till känna! Vem är ni och var bor och jobbar ni?

• Svar på tråden FINNS DET UTBILDADE MÄN PÅ FL? ÖSTERMALMSKILLAR SOM ÄR STILIGA
  • Anonym (knappast)

Rubrik med bara versaler...ja vad säger man?

Drömmer

• Anonym (hej)
    Arenaman skrev 2016-10-16 21:43:33 följande:

Jag ses gärna på ett hotell för att det är praktiskt. Det är tillräckligt avskilt för att man ska kunna prata, det är en rätt isolerad miljö men en hög servicegrad, det du behöver finns där, kaffe drinkar snacks mat etc.

Jag skulle kanske inte tycka att det vore jätteroligt att stöta på kunder, kollegor eller anställda medan jag är på dejt, men jag oroar mig generellt sett inte för det. Anledningen till varför jag inte kör mina första dejter på mina favoritrestauranger, kaféer eller barer är för att jag vill kunna fortsätta gå till mina favoritställen med minimum risk för att stöta på gamla dejter. Man lär av gamla misstag.

Jag fattar alltså... Men vadå.... så om du tar med en tjej till ditt favoritställe, skulle hon inte kunna gå dit privat ändå? Hon kanske varit där innan ju...

• Anonym (hej)
    Anonym (knappast) skrev 2016-10-16 22:31:35 följande:

Rubrik med bara versaler...ja vad säger man?

Drömmer

Men lol. det var ju för att fånga uppmärksamheten o sticka ut ur bruset.
    Konstigt?
  • flygrl
    absalon skrev 2016-10-15 10:13:13 följande:

Självklart finns vi här! Varje morgon bär butlern in utskrifter av nya, spännande inlägg på Familjeliv och andra debattforum till mig på sängen. Jag väljer ut de mest intressanta och ger min sekreterare i uppdrag att formulera utkast till passande svar.
    Kan man börja dagen på ett bättre sätt?

Ahh...där har vi en man och FL-användare med stil & klass. Härligt!
  • Anonym (Sofia)
    absalon skrev 2016-10-15 09:13:13 följande:

Självklart finns vi här! Varje morgon bär butlern in utskrifter av nya, spännande inlägg på Familjeliv och andra debattforum till mig på sängen. Jag väljer ut de mest intressanta och ger min sekreterare i uppdrag att formulera utkast till passande svar.
    Kan man börja dagen på ett bättre sätt?

Är du intresserad av en dejt?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Sofia) skrev 2016-10-17 20:40:14 följande:
    Är du intresserad av en dejt?
    Nej det ä jag inte haha!! Bor inte ens i Sthlm.
  • Anonym (E.)

Jag är utbildad och jobbar som jurist, vill dock inte bo i innersta'n, Östermalm skulle vara lite för nära till mina föräldrar... Min hund och jag bor i ett radhus i västerort.

Varför undrar du? Här på FL finns väl alla typer av människor?

• Anonym (hej)
    Anonym (E.) skrev 2016-11-07 13:27:12 följande:

Jag är utbildad och jobbar som jurist, vill dock inte bo i innersta'n, Östermalm skulle vara lite för nära till mina föräldrar... Min hund och jag bor i ett radhus i västerort.

Varför undrar du? Här på FL finns väl alla typer av människor?

Hej

Nja, jag var ju inte så säker på det. Men har kanske haft fel uppfattning om detta forumet. Har nog liknat det med Flashback. Hehe
    Trodde alltså att majoriteten av de som hänger här är typ ensamstående mammor, mammalediga eller som inte jobbar, dvs är hemma sjukskrivna typ.
  • Anonym (E.)
    Anonym (hej) skrev 2016-11-16 05:16:35 följande:
    Hej

Nja, jag var ju inte så säker på det. Men har kanske haft fel uppfattning om detta forumet. Har nog liknat det med Flashback. Hehe
    Trodde alltså att majoriteten av de som hänger här är typ ensamstående mammor, mammalediga eller som inte jobbar, dvs är hemma sjukskrivna typ.
    Det är förmodligen riktigt att majoriteten är småbarnsföräldrar och med viss övervikt av mammor framför pappor. Särskilt de föräldralediga har kanske tid att hänga här mer än andra också. Det innebär dock inte, att de är de enda här. Man kan ju vara intresserad av diskussionsämnena ändå.
  • Anonym (Anna)

Hej

• Anonym (Anna)

Hej

Tror nog att de läser på flashback med!
  • pmalm

jupp bor på östermalm, kör merdeces , har rolex, klär mig i kostym.  har en bra utbildning är 28 år .. tjänar ca 40-70k efterskatt .  varför undrar du?

• Pikachuu
    Glammig skrev 2016-10-16 00:13:27 följande:
    Ser nu att det var lite skumt formulerat... Men ja, jag tycker det är spännande att majoriteten av männen här skriver väldigt mycket om sex, håriga kön osv... DET är intressant o se att många män hänger på FL för o debattera det, när man istället kan hänga på typ BC. Men oavsett, jag menade att de killar som här endast skriver om sex och liknande ger en bild av att inte ha mycket till liv om de måste skriva sex på FL... Antar de inte får ngt sex live då....
    TS, bry dig inte om butthurted losers. Men jag måste säga att jag är mäkta förvånad över de modesta "protesterna". Efter en längre tids vistelse på aspergerforum så hade jag väntat mig en mindre härdsmälta från någon forumist.

Livet är inte alltid rättvist och;  the best gets the best, and the rest gets whats left.

Jag hade gärna skrivit om mina excellenta akademiska prestationer om jag haft några. Förra året tjänade jag endast nära 500k. Fast jag har en förmögenhet på dryga 7 milj. (välbeställd familj med välbetalda jobb). Fick ca 3.6 milj. som jag dubblerade genom placeringar.

Jag är en loser men anser att man ljuger om man inte går efter en ultimat partner. Det handlar inte bara om status utan även om att man är kompatibel, för jag tror att de förhållanden som är någotsånär jämna är de bästa. Alla har krav och preferenser, och det är inget konstigt med det.
  • Anonym (Jokio)

Här finns en. Hur ser du ut?

• Velouria
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-10-15 09:09:09 följande:

Du "ser det spännande och intressant" vilket förstärker bilden av de bara är losers? Låt gärna någon annan läsa igenom dina meddelanden innan du postar så att du är säker på att det går att förstå vad du skrivit.

Integrerbart DNA
Svar på tråden FINNS DET UTBILDADE MÄN PÅ FL? ÖSTERMALMSKILLAR SOM ÄR STILIGA