Glammig skrev 2016-10-16 00:13:27 följande:
Ser nu att det var lite skumt formulerat... Men ja, jag tycker det är spännande att majoriteten av männen här skriver väldigt mycket om sex, håriga kön osv... DET är intressant o se att många män hänger på FL för o debattera det, när man istället kan hänga på typ BC. Men oavsett, jag menade att de killar som här endast skriver om sex och liknande ger en bild av att inte ha mycket till liv om de måste skriva sex på FL... Antar de inte får ngt sex live då....
TS, bry dig inte om butthurted losers. Men jag måste säga att jag är mäkta förvånad över de modesta "protesterna". Efter en längre tids vistelse på aspergerforum så hade jag väntat mig en mindre härdsmälta från någon forumist.
Livet är inte alltid rättvist och; the best gets the best, and the rest gets whats left.
Jag hade gärna skrivit om mina excellenta akademiska prestationer om jag haft några. Förra året tjänade jag endast nära 500k. Fast jag har en förmögenhet på dryga 7 milj. (välbeställd familj med välbetalda jobb). Fick ca 3.6 milj. som jag dubblerade genom placeringar.
Jag är en loser men anser att man ljuger om man inte går efter en ultimat partner. Det handlar inte bara om status utan även om att man är kompatibel, för jag tror att de förhållanden som är någotsånär jämna är de bästa. Alla har krav och preferenser, och det är inget konstigt med det.