Har ingen lust att fira bonusen..
Har varit på alla kalas genom åren. Nu har hen flyttat hemifrån. Måste man det..?
Har varit på alla kalas genom åren. Nu har hen flyttat hemifrån. Måste man det..?
Jag är lite i samma läge.. Det funkar inte så bra med sambon äldsta barn..hon har inte trivts hemma. Och skyller på mig men när sambon luskat lite mer på vad jag egentligen gör för fel så är det egentligen inget men enklare att skylla på mig än att se sitt eget ansvar.. Eller inse att bara för att man är 18-19 och anses vuxen får man inte uppföra sig hur som helst i hemmet men den striden tog pappan men jag fick skulden *gah* i vilket fall så tog hon studenten och jag pratade med sambon om att jag följer med om han vill men att dottern nog skulle uppskatta om både jag och lillasyster håller oss borta... Nu har hon precis flyttat hemifrån och det kommer bli samma när det gäller att hälsa på... Vill sambon följer jag med men han vet att dottern inte vill så jag kommer nog vara hemma.. Men nu ammas inte lillasyster längre så hon kommer få följa med för äldsta säger att hon inte tycker om liten trots att hon knappt tittat på henne de gånger hon varit hemma... Och jag anser att hon ska ge det en chans för bådas skull...
Hitta på nåt. Att du är sjuk, ska jobba, träffa en kompis som råkar vara i stan bara den kvällen. Så tänker jag nog göra när svärmor fyller år.
Hitta på nåt. Att du är sjuk, ska jobba, träffa en kompis som råkar vara i stan bara den kvällen. Så tänker jag nog göra när svärmor fyller år.
Varför vill du inte gå?
Vem orkar med bonusbarn? De är som skiten som följer med ett mysigt husdjur.
Oj då, gammal tråd. Sorry...
Oj, det "barnet" verkar inte speciellt populärt. Att det inte klickar med den ena partnern är väl inte speciellt ovanligt, men med båda...........
Oj, det "barnet" verkar inte speciellt populärt. Att det inte klickar med den ena partnern är väl inte speciellt ovanligt, men med båda...........