blir galen av tanken på henne med honom
Förhållandet mellan mig o väninna blev sexuellt av en slump o nu är vi känslomässigt involverade o vill bara ha mer av varandra, har ingen aning om hur detta kommer att sluta. MEN (har haft ett inlägg här tidigare ang saken) till saken hör att hon åker till sitt hemland ca 6ggr i året en långhelg (bott här dock tio år pga jobbet som läkare) o där har hon haft en stadig älskare under över tio års tid (som är gift där). Nu åker hon dit andra gången under vår historia, första gången hade vi just inlett vårt förhållande o det rörde mig inte så mycket men nuuu...jag gråter inombords av tanken....att hon skall vara intim med honom. Vill inte neka henne, känner det måste komma från henne, då dom haft sitt där så länge. Vill inte tala om det. Hon märkte dock på mig att det var nåt, så lite kom det på tal trots att jag försökte låta bli. Hon nämnde nog då att hon inte tror hon kan vara med honom mera på det sättet. Hur ska jag tänka här...kan ju inte komma med krav, vi är ju inte sas tillsammans (trots att vi väl är det)...suck...hemsk helg på kommande....