blir galen av tanken på henne med honom
Vi har pratat men kommer inte så långt då jag blir lessen o hon inte vill göra mig lessen. Sist, då hon var lite påverkad sa hon att svartsjuka förstör förhållanden o jag måste sluta tänka så mycket. Att hon var ärlig med att han finns mm o just NU ger hon inte upp honom men får se beroende på vad det blr av oss sas. Hon har funderat på om vi skulle flytta ihop, åka o jobba utomlands mm. Det är väldigt tajt o jättebra mellan oss 24h o alla planer innefattar den andra. Nu är hon hemma o med onom ett dygn -kors o pina- o jag lät bli att skicka sms då ja var så lessen. Idag kom sms om hur kär hon e i mig, saknaden o "om allt e bra med OSS" (då jag inte textade). Jaa, allt bra men det smärtar så o trots att hon övertygar mig att jag är viktigast o vinner över honom enkelt - så känns det för jä.ligt....just nu. Då hon kommer hem i övrmorgon vet jag vi har helt fantastiska veckor på kommande. Okej, vi har inte varit tillsammans mer än 4mån så delvis fattar jag men tanken att hålla på såhär o dela henne ett åååår gör mig trasig o galen. Tänker INTE be henne välja, då blir det fel. Komments?