bästa sättet att bli brun??
Blir aldrig brun på sommaren. Blek som bara den. Har sololja men det händer ändå ingenting. Har ni några tips på vad man använda??
Blir aldrig brun på sommaren. Blek som bara den. Har sololja men det händer ändå ingenting. Har ni några tips på vad man använda??
Om du inte har pigment för att få en naturlig solbränna så är det bara gilla läget. Utsätter du huden för mycket sol kan du istället få malit melanom.
Har du pigment så är det sola korta stunder. En halvtimme varje dag så får du en snygg och hållbar solbränna och skadar inte huden.
Solbränna på tub! Decleor och Dove tycker jag är dom bästa.
Ja jag tror också det är bättre än att ligga och pressa. Har ett barn på 10 mån så blir inte så mycket sånt ;)
Du har förmodligen en hudtyp som inte blir brun, så kör på ngn typ av fusksolbränna (spraytan, brun utan sol-kräm etc). Annars riskerar du att skada dig. Personligen tycker jag dock att det ser lite märkligt ut när folk med ljus hy använder sånt. Man ser ju på hustypen att de är den ljusa sorten egentligen. Färgen blir liksom lite fel. Jag har två kompisar som aldrig blir bruna. De har accepterat det, aktar sig för solen och är mycket vackra i sin ljusa hy med lite supersöta fräknar. Min sambo är också ljus med fräknar. Skitfin är han.
Eller så var ute mycket redan på våren och bygg upp brännan långsamt.
Var rädd om dig! Malignt melanom-fallen ökar hela tiden pga oklok solvistelse.
Sola med Baby olja och vatten ;) gör susen hehe.
Jag är oxå en sån som inte blir brun lätt. Ligg inte och pressa i solen med oljor och skit, det är farligt. Bränn dig inte är mitt bästa tips. Vistas lagom mycket i solen men så ofta det går. Ha gärna solskydd för att inte bränna dig, färg får du ändå! Under tiden innan man får lite färg så brukar jag använda brun-utan-sol mousse från Norvell. Den är lite brun på en gång och blir väldigt fin och naturlig. Tricket är att en gång bli brun, då blir man det lättare i fortsättningen med.
Jag är oxå en sån som inte blir brun lätt. Ligg inte och pressa i solen med oljor och skit, det är farligt. Bränn dig inte är mitt bästa tips. Vistas lagom mycket i solen men så ofta det går. Ha gärna solskydd för att inte bränna dig, färg får du ändå! Under tiden innan man får lite färg så brukar jag använda brun-utan-sol mousse från Norvell. Den är lite brun på en gång och blir väldigt fin och naturlig. Tricket är att en gång bli brun, då blir man det lättare i fortsättningen med.
Använder solskyddsfaktor 50 där jag lätt bränner mig. I ansiktet, axlar och rygg. Tycker det är svårt med brun utan sol, tycker det ser så oäkta och fläckigt ut ;)