Min man har gått över gränsen!!!
Hej!
Vet inte var jag ska börja men för att ni ska orka läsa så kommer jag skriva så kort som möjligt.
Varit tillsammans med min sambo i 6år.
Jag fick ganska snabbt reda på att han missbrukar marijuana.
Gjorde ALLT för att få honom ajtt sluta verkligen allt. Han har "slutat" några gånger och då verkligen varit en helt annan människa(hans riktiga jag).
För 1,5 år sedan så blev jag gravid, han lovade och svor att han skulle sluta röka vilket han gjorde ungefär ett halvår.
Han började sedan röka med "måtta" alltså kanske 2ggr/månaden och då berättade han det för mig.
I februari i år så började det gå överstyr och vardagen nu är så hemsk!
Vår son är 8månader, min man har varit hemma med honom i 4månader då jag blev erbjuden ett drömjobb.
Vardagen ser ut som så att jag jobbar till 16, kommer hem och tar över sonen och då drar min man ut och kommer hem kanske vid 22-00 då jag i stort sätt lägger mig.
Vi har haft sex 1gång sen jag födde, han tillfredsställer sig själv men är 150%säker på att han inte är otrogen.
Vi bråkar hela jäkla tiden om att han aldrig är hemma, han aldrig är med mig osv osv...
Senaste månaden så har han vid 2 tillfällen tappt kontrollen när vi bråkat. 1gång hade vi båda panik då sonen gallskrek och vi förstod inte varför så började vi bråka av någon anledning och när jag försökte ta vår son så slog han bort min hand(ja jag fick ont) sen i morse satt vår son bredvid sängen på golvet och grät och jag satte mig vid honom och kollade argt på min man för att han inte gick upp ur sängen och då hände något i hans hjärna så han skrek "varför kollar du sådär på mig!!!!???" Och sparkade till mig, gjorde absolut inte ont och det var inte hårt det var med en 'flytta på dig knuffspark' men det var såååååå över min gräns!
Vet inte vad jag ska göra nu, måste sätta en gräns. Helst vill jag säga "ut härifrån!" Men det är inte så lätt då han är pappaledig och jag jobbar...