• EmiliaaaD

Testa med en tjej

Hej!

Jag är en tjej på 20 år som bor i Malmö. Inte jättetjejig av mig men heller inte grabbig.

Jag har länge velat "testa" sex med en tjej. Jag har haft fysisk kontakt med tjejer innan men det har mest varit försiktigt myspys typ som hångel och lite tafs, och gillat det.

Missförstå mig inte nu, men jag har alltid haft en fantasi om att ha det med en feminim tjej, inte en grabbig tjej. Båda är säkert lika mys, men i detta fallet är jag som sagt sugen på en feminim tjej. Helst en kvinna som är lite äldre än mig eller en kvinna som är yngre än mig.

Någon tjej som bor i Malmö och som tänkt samma? :)

• Svar på tråden Testa med en tjej
  • Cicci_s
    Anonym (:3) skrev 2015-03-24 08:55:59 följande:

Jag ^^ har du kik? :)

Tjej ? Skriv till mig meddelande :)
  • Cicci_s
    Cicci_s skrev 2015-03-24 16:14:19 följande:

Tjej ? Skriv till mig meddelande :)

Kik: zaomar
  • IzaRiRi
    Anonym (:3) skrev 2015-03-24 08:55:59 följande:
    Jag ^^ har du kik? :)
    Tills du blir singel?
    ... Är det förbestämt?
  • edwin47

TS. Trollstartar du eller har du verkligen haft så litet sex?

• edwin47

Handlar det om en nyliberaliserad arabtjej. Eller är det hennes kille som startat tråden. Här är mitt handikapp. I Sverige har vi Krigsmans Erinran. Svuret är bedst.

• Anonym (Frustrerad tjej)
    EmiliaaaD skrev 2014-12-16 20:07:05 följande:

Hej!

Jag är en tjej på 20 år som bor i Malmö. Inte jättetjejig av mig men heller inte grabbig.

Jag har länge velat "testa" sex med en tjej. Jag har haft fysisk kontakt med tjejer innan men det har mest varit försiktigt myspys typ som hångel och lite tafs, och gillat det.

Missförstå mig inte nu, men jag har alltid haft en fantasi om att ha det med en feminim tjej, inte en grabbig tjej. Båda är säkert lika mys, men i detta fallet är jag som sagt sugen på en feminim tjej. Helst en kvinna som är lite äldre än mig eller en kvinna som är yngre än mig.

Hur gör de ts? Har du fått tag på någon tjej? :)
  • Titanochsilver
    EmiliaaaD skrev 2014-12-16 20:07:05 följande:

Hej!

Bor inte i Malmö men skulle gärna vilja träffa dig ändå :) har alltid velat testa en tjej och har haft massvis med fantasier om att ha tjejsex :D
    Titanochsilver skrev 2015-04-03 21:09:58 följande:

Bor inte i Malmö men skulle gärna vilja träffa dig ändå :) har alltid velat testa en tjej och har haft massvis med fantasier om att ha tjejsex :D

Var i Sverige kommer du hus då?
  • Titanochsilver
    Anonym (Frustrerad tjej) skrev 2015-04-04 00:10:20 följande:
    Var i Sverige kommer du hus då?
    Håller hus i Jönköpingstrakterna :)
    Titanochsilver skrev 2015-04-04 00:19:57 följande:

Håller hus i Jönköpingstrakterna :)

Har du varit med en tjej innan?
  • Titanochsilver
    Anonym (Frustrerad tjej) skrev 2015-04-04 00:34:42 följande:
    Har du varit med en tjej innan?
    Nee det har jag inte. 
  • CoConuDream

Jag har precis blivit tillsammans med en tjej och allt är helt underbart. Har tidigare inte varit intresserad av tjejer men föll för henne som människa sen är ju sexet Mycket

Bättre

Än en med en man!

• Alleiram
    Titanochsilver skrev 2015-04-03 21:09:58 följande:
    Låter som mig! Hur gammal är du? :) 
  • Anonym (nyfiken #malmö)

Har någon till slut fått ihop det med en tjej då?

• ooOOMMOOoo

:)

Bor inte i Malmö men ganska nära... är äldre än du dock... 42.

ooOOMMOOoo
Svar på tråden Testa med en tjej