Inlägg från: Anonym (Frustrerad tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustrerad tjej)

Testa med en tjej

Anonym (CI) skrev 2015-03-21 01:44:33 följande:

Nån tjej som bor i Sthlm som vill kanske testa med mig .. :)

24 i Stockholm. Jag hade velat. kanske setts ute en fredag, tagit en drink. Dansar, ta lite på varandra, hångla lite...

Synd att jag har kille, vill verkligen ligga med En tjej. Bara tanken får mig våt.
    Anonym (CI) skrev 2015-03-22 23:38:09 följande:

Samma här :) har kille med men ändå vill bara veta hur det känns o ha med en tjej , tanken gör mig sååå kåt ;) våra killar behöver inte veta :P

Haha sant, men ändå krångligt. ;)
    Anonym (a) skrev 2015-03-23 19:20:58 följande:

säker på att din kille inte skulle gå med på att du va med en tjej? Min kille har sagt att jag får gärna ha sex med en tjej men inte med några killar för då är det otrohet, men att jag är med tjejer går bra för han.

Även om jag skulle få, så vill jag inte när jag är med min kille. I mina ögon är jag otrogen. Det får vara en fantasi tills jag blir singel, eller vem vet kanske kan göra det med en tjej och min kille. Får se vad son händer helt enkelt. :)
    EmiliaaaD skrev 2014-12-16 20:07:05 följande:

Hej!

Jag är en tjej på 20 år som bor i Malmö. Inte jättetjejig av mig men heller inte grabbig.

Jag har länge velat "testa" sex med en tjej. Jag har haft fysisk kontakt med tjejer innan men det har mest varit försiktigt myspys typ som hångel och lite tafs, och gillat det.

Missförstå mig inte nu, men jag har alltid haft en fantasi om att ha det med en feminim tjej, inte en grabbig tjej. Båda är säkert lika mys, men i detta fallet är jag som sagt sugen på en feminim tjej. Helst en kvinna som är lite äldre än mig eller en kvinna som är yngre än mig.

Någon tjej som bor i Malmö och som tänkt samma? :)

Hur gör de ts? Har du fått tag på någon tjej? :)
    Titanochsilver skrev 2015-04-03 21:09:58 följande:

Bor inte i Malmö men skulle gärna vilja träffa dig ändå :) har alltid velat testa en tjej och har haft massvis med fantasier om att ha tjejsex :D

Var i Sverige kommer du hus då?
    Titanochsilver skrev 2015-04-04 00:19:57 följande:

Håller hus i Jönköpingstrakterna :)

Har du varit med en tjej innan?
Svar på tråden Testa med en tjej