Testa med en tjej
Nån tjej som bor i Sthlm som vill kanske testa med mig .. :)
Synd att jag har kille, vill verkligen ligga med En tjej. Bara tanken får mig våt.
Nån tjej som bor i Sthlm som vill kanske testa med mig .. :)
Samma här :) har kille med men ändå vill bara veta hur det känns o ha med en tjej , tanken gör mig sååå kåt ;) våra killar behöver inte veta :P
säker på att din kille inte skulle gå med på att du va med en tjej? Min kille har sagt att jag får gärna ha sex med en tjej men inte med några killar för då är det otrohet, men att jag är med tjejer går bra för han.
Hej!
Jag är en tjej på 20 år som bor i Malmö. Inte jättetjejig av mig men heller inte grabbig.
Jag har länge velat "testa" sex med en tjej. Jag har haft fysisk kontakt med tjejer innan men det har mest varit försiktigt myspys typ som hångel och lite tafs, och gillat det.
Missförstå mig inte nu, men jag har alltid haft en fantasi om att ha det med en feminim tjej, inte en grabbig tjej. Båda är säkert lika mys, men i detta fallet är jag som sagt sugen på en feminim tjej. Helst en kvinna som är lite äldre än mig eller en kvinna som är yngre än mig.
Någon tjej som bor i Malmö och som tänkt samma? :)
Bor inte i Malmö men skulle gärna vilja träffa dig ändå :) har alltid velat testa en tjej och har haft massvis med fantasier om att ha tjejsex :D
Håller hus i Jönköpingstrakterna :)