Beter man sig såhär?
Hej!
Det är så att jag i somras var på konsert med min pappa, syskon (jag är 21) och hans två vänner. Vi gick ut och käkade innan och satt på uteservering. Det gick förbi två killar i 25årsåldern som höll varandra i handen och pussades. Min farsas polare gav en kommentar om att - fyfan vad äckligt. Vilket jag reagerade väldigt starkt på. Jag ifrågasatte om vad som var äckligt då jag tyckte och sa att dom var skit söta & såg jätte kära ut. Det ena ledde till det andra och det blev en exteeeeem diskussion av detta då han tyckte att det var så himla vidrigt och onormalt och kom med så konstiga uttalande att jag blev helt paff. Då frågade jag honom till sist - vad skulle du göra om dig dotter kom hem och sa att hon var lesbisk/bisexuell ? (folk har så lätt att tycka saker är fel när dom själva inte är med om det eller har någon i sin närhet som är på ett annat sätt än en själv) hans svar var - Fyfan jag skulle kasta ut henne & aldrig mer prata med henne. Jag skulle undra vad det var för fel på henne och inte vilja ha henne.
Asså blev helt chockad ...
Även fast man som förälder har ett synsätt på saker och ting så accepterar man väl ändå sina barn?
Vad hade du som förälder gjort om ditt barn var homosexuell eller bisexuell, hade du sjunkit såhär lågt?