• Anonym (Nyfikna)

Trekanter med extra man

Hej!

Är ett vanligt svensson-par med barn, villa och vovve. Har ett bra sexliv och är nöjda i vår relation, men har på senaste åren börjat fundera på att experimentera och utforska lite.

Vår tanke är att bjuda in en extrakille i sängen för att ge tjejen extra njutning. Eventuellt kommer vi sedan att testa även en extra tjej.

Nu till vår fråga. Är det någon här med erfarenhet av detta? Några tips och råd gällande upplägg och vart man kan hitta kandidaten?

Kram

• Svar på tråden Trekanter med extra man
  • HäckHäxan
    Anonym (§6) skrev 2014-06-29 08:12:53 följande:
    Meh! I vilka miljöer hänger du egentligen?? smile1.gif )
    Haha you dont want to know

Nä det ramlade in som mail på klubb6 från en trevlig snubbe där.

Inte ens en galning som jag skulle utsätta mig för att träffa 3-4 främmande män bara sådär. Planerad gruppvåldtäkt står inte på min att göra before i die lista.
  • jossaan
    Anonym (Nyfikna) skrev 2014-06-28 23:40:37 följande:

Tack för svaren :)

Då får vi kika på den sidan och se vad som erbjuds :)

Hihi...ja kanske finns här med. Vårt krav är dock att det ska vara en rejält välutrustad och normal kille, och då smalnar ju utbudet av en aning.

Finns det några par här som har erfarenhet av samma och som vill dela med sig av erfarenheterna? Några goda råd och tankar?

Om man söker online så vet man mer vad man får (välutrustad) än om man skulle försöka sig på att ragga upp en random kille. Vi har använt oss av Bodycontact men det gäller ju som sagt att vara lite försiktig och sålla. Lycka till! :)
  • Anonym (Marie louise)
    jossaan skrev 2014-06-30 00:03:01 följande:
    Om man söker online så vet man mer vad man får (välutrustad) än om man skulle försöka sig på att ragga upp en random kille. Vi har använt oss av Bodycontact men det gäller ju som sagt att vara lite försiktig och sålla. Lycka till! :)

Så komiskt att du nämde bodycontact,efter nått års letande fick vi där tag på en kille med grov ådrig pick som vi länge misslyckats med å hitta på annat håll. Undrar varför det stämde å va rätt just där? Å kraftfullt sex kunde han med åxå. Jasså du ha åxå prövat just där? kanske bäst rykte där. Enligt mig iaf va utbudet på bra killar stort..
  • Anonym (Erfarenhet)

Jag och mitt ex tog in en extra kille, de var väldigt konstigt tyckte jag (kille) även fast jag tog för mig mycket mer så fanns den där lilla svartsjukan där hela tiden om att han kladda på min tjej. Valde självklart inte en kille med större balle än mig men de var konstigt ändå. Efter de bjöd vi in en tjej och det funkade mycket bättre då min flickvän är allt annat än svartsjuk. För mig funkade det också bra ;) men kände lite skuld hela tiden att fokusera mer på min tjej, men de var lugnt.

• Anonym (Erfarenhet)

Jag var dock aldrig självsäker att en kille till skulle joina, men de verkar ni vara. Då är de bara att köra. Finns nog villiga killar, om kraven inte är för höga.

• P30

Allt finns att få, problemet är förstås att reda ut dels att mannen ifråga har möjlighet att utföra en korrekt mätning (om det nu är viktigt att han är väldigt stor... På BC och de andra sajterna är män generellt bättre på att berätta om sina stora organ än att faktiskt kunna mäta korrekt.)

Sedan, något som är mycket viktigare... Att ni har pratat igenom hur ni vill ha det. Vad är ni båda rädda för och hur kan ni minimera risken. Får den andra mannen kyssas, skall ni ha kondom, skall han vara pådrivande, hur gör ni om någon känner att det inte känns ok, vad händer om han inte får upp den. Är det viktigt att han är singel och i så fall, varför kan han aldrig prata i telefon kvällstid när ni ringer upp?

Ni får räkna med att minst hälften av killarna inte kommer att dyka upp och att det kan vara problem med att prestera. Ett generellt tips är ändå att killen har kontakt med andra killar och att tjejen har kontakt med andra tjejer, så slipper ni en massa problem som kan uppkomma om det blir känslor inblandade.

Ett annat tips är att vara brutalt ärliga mot varandra. Om hon känner att hon håller på att bli känslomässigt intresserad och berättar det för dig så avdramatiserar det saken och det blir lugnt. Om hon har egen kontakt med honom och flirtar utan att berätta om allt så blir det lätt komplicerat - och självklart tvärt om.

Man skall inte ägna sig åt sådant här om man inte är trygg med sin partner, kan vara helt ärliga mot varandra, är tillräckligt ärlig mot sig själv så att man säger stopp om något blir jobbigt osv.

När ni pratat igenom att allt detta kan hända kan det bli precis hur bra som helst! Lycka till och välkomna till en härlig värld där fantasier blir verklighet! Detta kan vara det bästa som har hänt ert förhållande om ni spelar era kort rätt.

Puss och kram! :)

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • MartinKLN1

Leta på nätet är nog bäst då man kan vara rak med vad man söker, hur stor ska han vara förresten? kroppsform? ursprung? många faktorer som kan spela in. Jag är iaf svensk 27 år välhängd trevlig och ser bra ut. Vill du snacka vidare och växla lite bilder så hör av dig bara. Jag är med på de mesta och är flexibel.

• HäckHäxan
    MartinKLN1 skrev 2014-06-30 01:41:07 följande:
    Leta på nätet är nog bäst då man kan vara rak med vad man söker, hur stor ska han vara förresten? kroppsform? ursprung? många faktorer som kan spela in. Jag är iaf svensk 27 år välhängd trevlig och ser bra ut. Vill du snacka vidare och växla lite bilder så hör av dig bara. Jag är med på de mesta och är flexibel.
    Så säg min min vän är du 190 cm lång möjligen?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MartinKLN1 skrev 2014-06-30 02:41:18 följande:
    190 vore att ta i, 183 i runda mått. Vadådå? :)
    Var bara nyfiken
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Erfarenhet)
    HäckHäxan skrev 2014-06-30 02:53:11 följande:
    Var bara nyfiken
    Haha okej! Säg då? :) 
  • Anonym (h)
    P30 skrev 2014-06-30 01:32:04 följande:

Allt finns att få, problemet är förstås att reda ut dels att mannen ifråga har möjlighet att utföra en korrekt mätning (om det nu är viktigt att han är väldigt stor... På BC och de andra sajterna är män generellt bättre på att berätta om sina stora organ än att faktiskt kunna mäta korrekt.)

Sedan, något som är mycket viktigare... Att ni har pratat igenom hur ni vill ha det. Vad är ni båda rädda för och hur kan ni minimera risken. Får den andra mannen kyssas, skall ni ha kondom, skall han vara pådrivande, hur gör ni om någon känner att det inte känns ok, vad händer om han inte får upp den. Är det viktigt att han är singel och i så fall, varför kan han aldrig prata i telefon kvällstid när ni ringer upp?

Ni får räkna med att minst hälften av killarna inte kommer att dyka upp och att det kan vara problem med att prestera. Ett generellt tips är ändå att killen har kontakt med andra killar och att tjejen har kontakt med andra tjejer, så slipper ni en massa problem som kan uppkomma om det blir känslor inblandade.

Ett annat tips är att vara brutalt ärliga mot varandra. Om hon känner att hon håller på att bli känslomässigt intresserad och berättar det för dig så avdramatiserar det saken och det blir lugnt. Om hon har egen kontakt med honom och flirtar utan att berätta om allt så blir det lätt komplicerat - och självklart tvärt om.

Man skall inte ägna sig åt sådant här om man inte är trygg med sin partner, kan vara helt ärliga mot varandra, är tillräckligt ärlig mot sig själv så att man säger stopp om något blir jobbigt osv.

När ni pratat igenom att allt detta kan hända kan det bli precis hur bra som helst! Lycka till och välkomna till en härlig värld där fantasier blir verklighet! Detta kan vara det bästa som har hänt ert förhållande om ni spelar era kort rätt.

Puss och kram! :)

• Meddelande borttaget
  • Gävle 2025

Ny på detta får se vad som händer 
    Om jag får något svar 😊

Svar på tråden Trekanter med extra man