Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trekanter med extra man

Är ju bara att skaffa ett konto på klubb6 eller bodycontact så kommer ni hitta massor av manliga kandidater. Finns även män där inne som har profiler ihop och har vana av trekanter.

Sen skall det väl klaffa med vart i landet man bor och kemi osv såklart.

Var tydliga med vad ni söker och vill ha ut av det. Tramsa inte runt med en massa som verkar trevliga. Läs de mail av vettiga män som presenterar sig på ett bra sätt. Har ni skrivit en bra press själva så fattar de män med fungerande hjärnor vad ni menar.

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Kan ju hända att det finns någon kandidat här inne också. Tro det eller ej men det finns vettiga män här inne också

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (§6) skrev 2014-06-29 08:12:53 följande:
    Meh! I vilka miljöer hänger du egentligen?? smile1.gif )
    Haha you dont want to know

Nä det ramlade in som mail på klubb6 från en trevlig snubbe där.

Inte ens en galning som jag skulle utsätta mig för att träffa 3-4 främmande män bara sådär. Planerad gruppvåldtäkt står inte på min att göra before i die lista.
  • HäckHäxan
    MartinKLN1 skrev 2014-06-30 01:41:07 följande:
    Leta på nätet är nog bäst då man kan vara rak med vad man söker, hur stor ska han vara förresten? kroppsform? ursprung? många faktorer som kan spela in. Jag är iaf svensk 27 år välhängd trevlig och ser bra ut. Vill du snacka vidare och växla lite bilder så hör av dig bara. Jag är med på de mesta och är flexibel.
    Så säg min min vän är du 190 cm lång möjligen?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MartinKLN1 skrev 2014-06-30 02:41:18 följande:
    190 vore att ta i, 183 i runda mått. Vadådå? :)
    Var bara nyfiken
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Trekanter med extra man