Han HOTAR att ta min dotter!!
Just nu snurrar allt. Mitt x lämna mig efter förlossningen, vi hade varit ihop i fyra år och när jag blev gravid ändrades han. Han blev aggressiv, frånvarande, sov borta flera nätter i rad utan att höra av sig och börja kalla mig fula saker o påstod att jag va krävande och jobbig som ville veta var han va "hela" tiden. Han har tagit droger hela förhållandet men jag va för blind för att se.de, han har varit på besök till o från under hennes liv, en gång kom han o hade droger med sig in i vårt hem. Ångrar klart att jag inte anmälde honom.direkt där. Jag har.ensamvårdnad och vi ska nu.flytta och han.säger nu.att han ska ta henne ifrån mig. Hon är.två, lycklig o social.unge som bara.älskar.livet. Han hotar med att om vi inte.ordnar delad vårdnad o.växelboende så kommer han ta henne! O nej, förmodligen inte.laglig väg utan.han.kommer ta henne? Jag.vågar knappt.gå.ut för jag är.rädd.att någon ska.ta henne när vi.är iväg, det kan.ju.räcka.med en sekund sen är hon borta. Hon får sova i min säng.istället för på sitt.rum för han.vet ju var vi bor o eftersom vi bor i hus kan han ju bryta sig in.. Jag.funderar på att.vända mig.till kvinnojour o söka om.skyddat boende men folk blir.ju mördade i såna med så känns som jag.är helt.ensam o måste.fly på egen.hand o bara.lämna allt. Jag är.givetvis beredd att göra.de men jag vill inte att.min.dotter ska växa upp på flykt.. Just nu.vill.jag.bara.försvinna.. Jag.kan anmäla honom för hot.o.han.får.besöksförbud.som.egentligen bara.är ett papper o skyddar inte oss.för fem öre.. Skriver i mobilen så därför inga.radbyten o.lite.punkter här o.var men när.tjejen.lägger.sig.för.natten gör jag.de så.ingen.datatid nu.. Jag.har till o med dragit in.dagisplatsen o.sagt.upp mig.från jobb.men när.jag sökte.hjälp.från.socialen.förstod.de.verkligen inte varför jag inte vill.lämna henne på.dagis.eftersom.dagis inte lämnar.ut barn till.vem som.helst" men de.räcker.ju.med.att tjejen ser sin.pappa, hon.e.ju.inte.rädd.för honom o.hade.säkert.sprungit.fram.till honom.själv.o.den där sekunden.räcker sen e dom av med henne.. Vet.inte.vad jag.ska.göra eller var vi.ska.ta.vägen jag va.bara.tvungen.att.skriva.av.mig innan.jag blir tokig. Han ringer o sms flera gånger per dag o berättar.vad vi.gör så jag vet.att han.förföljer oss så min.vardag håller på att.bli.en.mardröm, eller ja. E en mardröm.. Klarar inte av.att sova längre o äter.knappt, samtidigt som man måste.va.stark o glad så dottern inte blir.orolig.. Jag e.rädd att.om.han.skulle.ta.den.lagliga. Vägen så.lyckas han.o.första umgänget blir.sista.gången.jag.får se.henne.. Jag.kan bara inte.acceptera att han.får.henne.. Jag.kan inte.lämna henne ifrån.mig..