Ensamstående mamma med bebis
Hej! Jag är ensamstående med en liten kille på 3,5 månad. Finns det fler ensamma föräldrar? Ibland hade det varit skönt att ha någon att dela sina tankar med. Hör gärna av er!
Hej! Jag är ensamstående med en liten kille på 3,5 månad. Finns det fler ensamma föräldrar? Ibland hade det varit skönt att ha någon att dela sina tankar med. Hör gärna av er!
Hej!
Jag är ensam mamma till en son som är två år. Även jag har varit ensam sedan jag blev gravid.
Jag skulle gärna också vara med i facebookgruppen.
Jag har provat göra en grupp. Den heter föräldrargruppen, men det verkar som att man måste bjuda in andra med hjälp av email adresser. Är det någon som är intresserad så är det bara ge mig email adressen. Men skicka den i sånna fall som meddelande till mig, kanske bättre så. Så slipper man skylta med den på en allmän sida.
Hm undrar om jag gjort rätt, sidan heter föräldrargruppen 123. Vill man så prova det. Mao så behövs ingen mail adress som jag skrev tidigare. Man är ingen expert på det här. Men tror att det funkar.
Ja nu försöker jag igen. Men jag behöver namn, så vill någon prova så pm,a mig namn.
Verkade inte funka med mail. Förlåt för mitt velande.
Hur går det med gruppen? Skulle vilja vara med. Har en 2månaders liten kille
Absolut bara att gå med. Kul
Familjegruppen 123 eller om du vill messa din mail.
Hittade inte på fb så jag messade dig :)
Det är ganska lugnt på forumet just nu, men jag ska nog få fart på det :)
Hittar inte heller gruppen ://
Konstigt men gör annars så dom som vill gå med, att vi messar eran mail adress.
Föräldrargruppen123
Jag har hittat den :)
Adress URL; https://www.facebook.com/#!/groups/538028316234785/
Tack LCD =))
Jag vill gärna ocksåvara med i gruppen!! :) Josefine Fia Mårtensson
Va kul fixar en inbjudan så fort jag kommer till en dator. Har du provat hitta gruppen.
Har bett om att få gå med i gruppen :)
hej någon kvar på denna tråd.
vill jätte gärna gå med fb gruppen, hittar inte den
Är en ensamstående mamma med en liten pojke på 5 månader.
hut göt jag för att gå med fb gruppen ?