• fiasvitahörna

Ensamstående mamma med bebis

Hej! Jag är ensamstående med en liten kille på 3,5 månad. Finns det fler ensamma föräldrar? Ibland hade det varit skönt att ha någon att dela sina tankar med. Hör gärna av er!

• Svar på tråden Ensamstående mamma med bebis
  • saradunboll

Hej!

Jag är ensam mamma till en son som är två år. Även jag har varit ensam sedan jag blev gravid.
    Jag skulle gärna också vara med i facebookgruppen. 

• Alex771977

Jag har provat göra en grupp. Den heter föräldrargruppen, men det verkar som att man måste bjuda in andra med hjälp av email adresser. Är det någon som är intresserad så är det bara ge mig email adressen. Men skicka den i sånna fall som meddelande till mig, kanske bättre så. Så slipper man skylta med den på en allmän sida.

• Alex771977

Hm undrar om jag gjort rätt, sidan heter föräldrargruppen 123. Vill man så prova det. Mao så behövs ingen mail adress som jag skrev tidigare. Man är ingen expert på det här. Men tror att det funkar.

• logg81
    Alex771977 skrev 2013-06-14 14:22:27 följande:
    Jag har provat göra en grupp. Den heter föräldrargruppen, men det verkar som att man måste bjuda in andra med hjälp av email adresser. Är det någon som är intresserad så är det bara ge mig email adressen. Men skicka den i sånna fall som meddelande till mig, kanske bättre så. Så slipper man skylta med den på en allmän sida.
    Jag kan inte hitta gruppen. Den är dold för min del :/
    PM:ar min e-post
    Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Alex771977

Ja nu försöker jag igen. Men jag behöver namn, så vill någon prova så pm,a mig namn.

• logg81

Tack LCD =))

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Alex771977

Va kul fixar en inbjudan så fort jag kommer till en dator. Har du provat hitta gruppen.

• Lucyyy

hej någon kvar på denna tråd.

vill jätte gärna gå med fb gruppen, hittar inte den 

Är en ensamstående mamma med en liten pojke på 5 månader.

hut göt jag för att gå med fb gruppen ?

Svar på tråden Ensamstående mamma med bebis