Ensamstående mamma med bebis
Hej! Jag är ensamstående med en liten kille på 3,5 månad. Finns det fler ensamma föräldrar? Ibland hade det varit skönt att ha någon att dela sina tankar med. Hör gärna av er!
Hej! Jag är ensamstående med en liten kille på 3,5 månad. Finns det fler ensamma föräldrar? Ibland hade det varit skönt att ha någon att dela sina tankar med. Hör gärna av er!
Hej! Jag är ensamstående med en tjej på snart ett år. Jag har varit själv med henne sedan hon föddes, ja, innan det också!
Skulle vara kul att prata med andra ensamma föräldrar, om någon har lust, det kan ju vara jäkligt ensamt ibland..
Jag är ensam med min dotter som är strax över 4 månader. Jag har varit det både under graviditeten och sen hon föddes. Pappan finns med i bilden och vi har delad vårdnad, men det är jag som gör allt 24/7.
Åh äntligen en tråd för ensamstående so det är lite liv i!! Jag är ensam med min son på 4,5 månader och har varit det sedan start. Vi bor i Östergötland och jag längtar att få prata och gärna träffa andra ensamstående! Har träffat en del föräldralediga på öppna förskolan men de har ju sina partners at t"lämna över" till på kvällen. Vore så roligt att få träffa/prata med andra som är helt ensamma med ansvaret.
Mvh,
Heidi
Jag är själv med min dotter på 8mnd och har varit själv sedan jag var gravid.
Hade varit skönt att prata med andra i samma situation, tycker inte att vissa saker är så lätt att prata med vänner om. Känns inte helt som att dom förstår vad man menar, dom har ju trots allt en till där hemma att luta sig mot...
Kanske det går att göra en grupp på Facebook? där man kan utbyta tankar, tips eller bara skriva av sig om det finns behov för det.
Hej. Jag har nyligen sepererat ifrån mina barns pappa. Jag har en son som är 3 1/2 år och en till pojke på 8 mån. Sjukt jobbigt att va heeelt själv efter att ha levt tillsammans i 8 år. Bor i malmö och hade gärna träffat andra mammor i närheten i samma sits! :) Som sagt alla ens vänner e antingen sambos/gifta med barn eller vänner som inte har barn .
Jag skulle lätt kunna tänka mig en grupp på facebook faktiskt :) är ju många tankar som snurrar och känns ofta som om ingen förstår!
Ja, men en grupp på facebook låter som en mycket bra idé :)
Låter hur bra som helst med en Facebook sida. Blir själv ensamstående med 3 tjejer 7, 5 och 3. Vore riktigt skönt att prata ned folk i samma sitts.
Försökte skapa en grupp men fick det inte till på telefonen och har inte tillgång till data för tillfället. Är det någon av er andra som har möjlighet att göra det? :)