Saknar min dotter så att jag går sönder
Hej. Jag har verkligen hamnat i en kris som jag inte vet hur jag ska ta mig ur. Min dotter är 6 år gammal och jag å pappan till dottern hade från början växelvist boende. Men jag har märkt att hon far illa av det eftersom hon verkar så förvirrad å splittrad. Under en period så ville hon bara vara hos mig å då gallskrek hon så fort hon skulle till sin pappa å var helt förtvivlad å då försökte jag prata med pappan om att det kanske är bäst att hon får vara hos mig mer å han varannan helg men det gick han inte med på å det blev vårdnads tvist men det slutade med att hon fick vara hos mig mer under en period men sen testade vi varannan vecka igen för att han saknade henne väldigt mycket så vi försökte. Men helt plötsligt så vill hon bara vara hos sin pappa å gallskriker å frågar hela tiden efter sin pappa, räknar dagarna när hon ska dit å sa till å med att hon vill att hennes bonusmamm ska vara hennes mamma. Jag tycker så synd om henne så jag lät henne vara där mera nu å det gick pappan med på. Jag tänker bara på hennes bästa å älskar henne över allt annat å saknaden efter henne är enorm, jag sover inte på nätterna å bara tänker på henne hela tiden. Vill ha min dotter hos mig mer. Vet inte hur jag ska ta mig ur denna situation. Känns som jag håller på att gå sönder sen att min dotter inte vill vara hos mig gör bara saken värre. Snälla hjälp mig någon, vad ska jag göra?