Varför bleks trosorna?????
Åhh! Hur ofta ska jag vehöva slänga trosor och köpa nya??? De bleks i grenen!
Varför då? Kan man förhindra det utan trosskydd?
Åhh! Hur ofta ska jag vehöva slänga trosor och köpa nya??? De bleks i grenen!
Varför då? Kan man förhindra det utan trosskydd?
Jag köper det där med urinen. Och jag tror inte alls att det behöver bero på ett rent urinläckage, utan att det helt enkelt räcker med att man torkar sig, och någon droppe ligger kvar i håret och sen ligger emot trosan och bleker.
Inte vad jag kan minnas.
Köper inte det med urinen. Under min period med mycket flytningar blektes det exakt på det stället där flytningen lade sig i trosan. Har man mycket flytningar vet man att det ligger kvar där tills man torkar bort det vid toabesök eller tvättar
Ja, håller med! Då borde alla ha blekta trosor mer eller mindre.
Ibland efter krogen eller på somrarna drar man ju en drill i det fria, utan tillgång till papper. Då borde ju dom trosorna blivit blekta!?
Jag har alltid sagt att man skall akta sig för kvinnas snipa, man vet aldrig var man stoppar Putte Niklas i förnågot !!!
Hhhhahha:) Ja passa dig så du inte får frätskador på Peter-Niklas ;)
Eller ungars kallingar och trosor... I dom är det ofta lite "kiss-rester", men icke blekta.
Det beror på vaginans ph värde som landat på tyget. Friska flytningar ger gulvita missfärgningar i trosornas gren otroligt tråkigt men det är bara trosskydd som gäller.
Dålig kvalite.
Dålig kvalite.
Det beror på vaginans ph värde som landat på tyget. Friska flytningar ger gulvita missfärgningar i trosornas gren otroligt tråkigt men det är bara trosskydd som gäller.