Vilken Victoria´s secret body mist är din favorit??
Nu e jag sugen på en body mist från Victoria´s Secret. Men vet inte vilken jag vill ha!
Vilken är er favorit??
Nu e jag sugen på en body mist från Victoria´s Secret. Men vet inte vilken jag vill ha!
Vilken är er favorit??
MIn tioåriga dotter ville ha en VS i julklapp så vi gick iväg och provade sju-åtta stycken. Vilket skräp. jag vägrade. Det slutade med att vi kom överens om en parfym av bättre franskt märke istället.
Hur en vuxen kvinna kan manifestera en total brist på stil genom att lukta som en sötklibbig amerikansk kemifabrik övergår mitt förstånd. Så mitt tips ts: välj något bättre!
älskar aqua kiss och sheer love, pure seduction och pure daydream <3 <3
Hur är deras duschkrämer och bodylotions? Nån som vet? Har bodymists, men är sugen på dom andra produkterna också..
Love spell!
Camus, jag var också i en butik och luktade på några. Eftersom att alla har sprayat så blandas dofterna och.. Jaa, då luktar det inte så gott. Tvekade också först, men när jag kom hem med min och luktade på den där. Det var en stor skillnad, det luktade mycket bättre.
Jag tycker att pure daydream, forever pink, mango temptation & hello darling luktar sjukt gott mina favoriter
Pure Seduction & Love spell är underbara! Även Bombshell in paradise luktar jättegott, doftar fräscht. På www.gabrielleclothing.se finns body mists från Victoria's Secret för bara 99:-.
MIn tioåriga dotter ville ha en VS i julklapp så vi gick iväg och provade sju-åtta stycken. Vilket skräp. jag vägrade. Det slutade med att vi kom överens om en parfym av bättre franskt märke istället.
Hur en vuxen kvinna kan manifestera en total brist på stil genom att lukta som en sötklibbig amerikansk kemifabrik övergår mitt förstånd. Så mitt tips ts: välj något bättre!
Jag tycker Pure Seduction doftar godast :)
Luscious Crush!
På riktigt? Tur att man inte har en lika stel mamma som du. Skulle min dotter vilja ha en VS-parfym, skulle hon få en. Oavsett om jag gillade doften eller inte. De luktar ungt och "roligt". Det är liksom inte meningen att man ska lukta lyx med dem.
Just nu har jag bara Love spell och Strawberries & champagne.
Ska ha alla snart :).
Jag har 6 stycken: Amber Romance, Strawberries and Champagne, Vanilla Lace, Pure Daydream, Enchanted Nights och Love Spell. Hade jag inte haft några och skulle köpa nya hade jag skitit i alla utom Pure Daydream och Enchanted Nights tror jag. Enchanted Nights luktar helt sinnessjukt gott.
Hur är den i doften? Finns bara att köpa på utländska sidor el?
Jag tycker love spel är bäst
Jag tycker mest om Coconut passion????
Pure Daydream , så otroligt fruktig och sommarfräsch. Tyvärr utgående produkt.