• Spana

Vilken Victoria´s secret body mist är din favorit??

Nu e jag sugen på en body mist från Victoria´s Secret. Men vet inte vilken jag vill ha!

Vilken är er favorit?? 

• Svar på tråden Vilken Victoria´s secret body mist är din favorit??
  • Grappa
    camus skrev 2013-12-27 01:07:38 följande:

MIn tioåriga dotter ville ha en VS i julklapp så vi gick iväg och provade sju-åtta stycken. Vilket skräp. jag vägrade. Det slutade med att vi kom överens om en parfym av bättre franskt märke istället.

Hur en vuxen kvinna kan manifestera en total brist på stil genom att lukta som en sötklibbig amerikansk kemifabrik övergår mitt förstånd. Så mitt tips ts: välj något bättre!

VS går inte att jämföra med en parfym, men som body splash funkar den bra.
  • Allica

älskar aqua kiss och  sheer love, pure seduction och pure daydream <3 <3

• lilmissredhotts

Hur är deras duschkrämer och bodylotions? Nån som vet? Har bodymists, men är sugen på dom andra produkterna också..

• amorvincitomniia
    myslillan skrev 2013-02-15 21:46:00 följande:
    www.facebook.com/#!/pages/Victoria-Secret-s%C3%A4ljes-J%C3%A4rf%C3% A4lla/185311118278982
    Tycker själv att de är hemska och skulle inte vilja ha någon men vet att de säljs på eleven.se för de som är intresserade :P blir alltid nöjd när jag handlar där
  • Evvelina

Camus, jag var också i en butik och luktade på några. Eftersom att alla har sprayat så blandas dofterna och.. Jaa, då luktar det inte så gott. Tvekade också först, men när jag kom hem med min och luktade på den där. Det var en stor skillnad, det luktade mycket bättre.

• Minniemousemommy
    lilmissredhotts skrev 2014-01-13 00:49:24 följande:
    Hur är deras duschkrämer och bodylotions? Nån som vet? Har bodymists, men är sugen på dom andra produkterna också..
    Deras andra produkter är också underbara, gör det dom säger och luktar lika gott som mistarna. :)
  • Minniemousemommy
    Elinaaag skrev 2013-12-26 22:30:08 följande:
    Är Aqua kiss bra är så himla sugen på en till behöver bara 5 till så har jag alla ❤
    Har alla? Det finns ju över 50 stycken?
  • beauty

Pure Seduction & Love spell är underbara! Även Bombshell in paradise luktar jättegott,  doftar fräscht. På www.gabrielleclothing.se finns body mists från Victoria's Secret för bara 99:-.

• lindaandersson255
    camus skrev 2013-12-27 01:07:38 följande:

MIn tioåriga dotter ville ha en VS i julklapp så vi gick iväg och provade sju-åtta stycken. Vilket skräp. jag vägrade. Det slutade med att vi kom överens om en parfym av bättre franskt märke istället.

Hur en vuxen kvinna kan manifestera en total brist på stil genom att lukta som en sötklibbig amerikansk kemifabrik övergår mitt förstånd. Så mitt tips ts: välj något bättre!

Actually. Luktar billigt blask. Att många förälskar sig i denna lukt förstår jag inte. Dessutom är den inte "unik" med tanke på att de flesta bär den. En 100kr parfym skulle jag föredragit att ge till min dotter.
  • HejPippi

Jag tycker Pure Seduction doftar godast :) 

• VSMist

På riktigt? Tur att man inte har en lika stel mamma som du. Skulle min dotter vilja ha en VS-parfym, skulle hon få en. Oavsett om jag gillade doften eller inte. De luktar ungt och "roligt". Det är liksom inte meningen att man ska lukta lyx med dem.

Just nu har jag bara Love spell och Strawberries & champagne.

Ska ha alla snart :).

• Jue

Jag har 6 stycken: Amber Romance, Strawberries and Champagne, Vanilla Lace, Pure Daydream, Enchanted Nights och Love Spell. Hade jag inte haft några och skulle köpa nya hade jag skitit i alla utom Pure Daydream och Enchanted Nights tror jag. Enchanted Nights luktar helt sinnessjukt gott.

• Spana

Hur är den i doften? Finns bara att köpa på utländska sidor el? 

Svar på tråden Vilken Victoria´s secret body mist är din favorit??