Vilken Victoria´s secret body mist är din favorit??
Nu e jag sugen på en body mist från Victoria´s Secret. Men vet inte vilken jag vill ha!
Vilken är er favorit??
Nu e jag sugen på en body mist från Victoria´s Secret. Men vet inte vilken jag vill ha!
Vilken är er favorit??
Hej! jag är sjukt sugen på att köpa viktorias secret body mist! men vilken ska jag köpa?
Kajsahejsan: Pure seducation ;)
sheer love är en stor säljare
http://presentbutiken.shop.textalk.se/se/search.php
Vad jag undrar vågar någon vid sina sinnens fulla bruk köpa något med kort från "presentbutiken", när inga av de i hem och distansköplagen uppsatta reglerna refereras till i "villkoren", Inga kontaktuppgifter (tfn no, adresser, eller ens organisationsnummer) är angivna.
Och så spammas det, istället för att man köper en annonsplats.
Such a flirt luktar väldigt gott
kan beskriva de som jag har. Strawberries and champagne, den gillar inte jätte många, alldeles för mycket champagne och för lite jordgubbe, luktar mycket sprit. Puré seduction, en av Vs kändaste body mist, alla gillar den, om man ska beställa är det ett bra tips för är säker att du kommer gilla den. Ganska tung doft, men ändå väldigt god. Secret craving, den doftar vanilj på ett inte sött sätt, doftar gott, är också ganska tung, de flesta som har den gillar den. Puré daydream, luktar fräscht av blommor, alla mina vänner som har luktat på den säger, "den ska jag köpa" väldigt go doft och förpackningen är jätte gullig, en av mina favoriter. Aqua kiss, Fräsch, alla gillar den, är himmelsk och luktar ganska milt av blommor, Min allra favorit doft, tveka ej köp den. Coconut passion, luktar gott av vanilj och kokos, man kan bli trött på den, men om man inte har luktat på den på länge blir man kär på nytt.
Alla är ju såklart underbara love spell är en av Victoria secret som jag mest använder men är sugen på en till är agua kiss bra?
Är Aqua kiss bra är så himla sugen på en till behöver bara 5 till så har jag alla ❤
MIn tioåriga dotter ville ha en VS i julklapp så vi gick iväg och provade sju-åtta stycken. Vilket skräp. jag vägrade. Det slutade med att vi kom överens om en parfym av bättre franskt märke istället.
Hur en vuxen kvinna kan manifestera en total brist på stil genom att lukta som en sötklibbig amerikansk kemifabrik övergår mitt förstånd. Så mitt tips ts: välj något bättre!
MIn tioåriga dotter ville ha en VS i julklapp så vi gick iväg och provade sju-åtta stycken. Vilket skräp. jag vägrade. Det slutade med att vi kom överens om en parfym av bättre franskt märke istället.
Hur en vuxen kvinna kan manifestera en total brist på stil genom att lukta som en sötklibbig amerikansk kemifabrik övergår mitt förstånd. Så mitt tips ts: välj något bättre!