• Lina88

Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?

På senaste tiden har jag sett att massa olika bloggar har skrivit om detta Xlash ögonfransserum.. dem hävdar att du kommer få längre och fylligare ögonfransar. Jag tycker det låter för bra för att vara sant.. jag är ganska skeptisk som person. Är det någon som testat?

Vad innehåller det egentligen? Fattar inte varför det skulle fungera.. kanske någon smart person här på forumet som kan berätta för mig hur det ligger till!

Mvh Lina

• Svar på tråden Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?
  • c89
    Alby skrev 2012-10-04 13:20:48 följande:
    Dem blir ju sponsrade, så deras åsikter skulle jag inte ta på allvar.

Haha, fast varför skulle dom vilja bli sponsrade med något som inte fungerar? Cool
  • Fia 28
    Malin0312 skrev 2013-05-20 16:28:39 följande:
    Har nyligen använt xlash för ögonbrynen, har använt i ca 2 veckor och visst, det ger tydliga resultat med en gång. MEN, har nu som flera andra fått en rejäl allergisk reaktion i ansiktet med utslag och eksem.. Så var försiktiga om ni får symptom och avbryt omedelbart.
    Lite nyfiken hur det påverkar ögonbrynen. Fick du längre hårstrån eller blev de tjockare/fler?
  • So Cal

Jag använder ett annat märke till ögonbrynen och har fått tillbaka "busken" nästan helt och hållet. Efter sönderplockning i tonåren så vägrade det växa hår där, men nu är de alltså på väg tillbaka :) Inga problem med allergisk reaktion heller.

• Linasblogg

VARNING TILL ALLA OM XLASH!

XLASH är riktiga skitprodukter som kommer ifrån Ryssland! De har åkt dit hos läkemdelsverket då dem innehåller läkemedel som är farliga!! 

VARNING TILL ALLA OM XLASH! Jag har fått en annan ögonfärg närt jag använde det! :(

Lina :(
  • JohannaEri

Jag tycker att Xlash fungerar jättebra, men det kan säkert vara olika från person till person. Det kostar ju inte så mycket, så varför inte testa?

• tinus

Jag kan garantera att det funkar. Trodde det var bullshit, men nu är mina fransar längre än någonsin. Men, man måste använda varje dag och hålla ut. Efter 1,5 månad såg jag resultat. Jag stryker på innan sängdags.

• tinus

Ögonbrynsserum däremot, nja, det är jag skeptisk till.

• LauraPalmer

Jag använder nanolash och det fungerar superbra. Fransarna blir både tätare och längre. Lashlift håller superläge då fransarna sitter längre innan dom lossnar och byts ut.

• yagge

Funkade inte på mig, fick massa klåda och tappade fransar. 

Svar på tråden Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?