• Lina88

Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?

På senaste tiden har jag sett att massa olika bloggar har skrivit om detta Xlash ögonfransserum.. dem hävdar att du kommer få längre och fylligare ögonfransar. Jag tycker det låter för bra för att vara sant.. jag är ganska skeptisk som person. Är det någon som testat?

Vad innehåller det egentligen? Fattar inte varför det skulle fungera.. kanske någon smart person här på forumet som kan berätta för mig hur det ligger till!

Mvh Lina

• Svar på tråden Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?
  • lilleskutto

Finns det liknande medel för brynen? Efter år av plockande växer de inte ut längre men jag vill så gärna ha fylliga bryn...

• Elsssi
    lilleskutto skrev 2012-10-03 15:35:40 följande:
    Finns det liknande medel för brynen? Efter år av plockande växer de inte ut längre men jag vill så gärna ha fylliga bryn...
    Man kan ha Xlash på ögonbrynen med. Funkar super
  • pLeNa84

Jag har hört att neulash är sjukt bra!
    Jag har revitalash, och ja dom har blivit tätare och fler men inte direkt längre.. Ännu.. Har hållt på några veckor..

• Elsssi
    neulash är det som jag använder o ja tänker ALDRIG byta.
    De sägs att xlash är bra men neulash gör så att ögonfranserna blir ännu längre. 
  • Fia 28
    Elsssi skrev 2012-10-03 16:12:11 följande:
    Man kan ha Xlash på ögonbrynen med. Funkar super
    Kommer det nya hår där det inte funnits tidigare, eller är det bara det existerande håret som blir längre och tjockare?
  • LiveHappy

Jag är beroende av det. Så ja, det fungerar.
    Testade neulash innan, det fungerade också men det är dyrare. 

• Malin0312

Har nyligen använt xlash för ögonbrynen, har använt i ca 2 veckor och visst, det ger tydliga resultat med en gång. MEN, har nu som flera andra fått en rejäl allergisk reaktion i ansiktet med utslag och eksem.. Så var försiktiga om ni får symptom och avbryt omedelbart.

• 123041

jag har använt xlash i en månad nu. mina fransar har varken blivit längre, tjockare eller mörkare. utan bara mindre faktiskt, har tappat "många" fransar nu vilket gör mig väldigt ledsen eftersom jag älskar fransar. tycker det är de finaste i ansiktet hehe. 
    :( 

Svar på tråden Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?