• kille95

fuck aina

var ute o åkte med mopeden då det kommer 1 snutbil som börjar jaga mig för ja har trimmat min moppe så den går i 80... dom prejar ut mig i gräset med deras bil så jag ramlar av, blinkersen går åt helvete och baklycktan pajade. 
    dom kommer ut med batonger och börjar slå mig på benen jag gör motstånd dom slår mig ännu mer.... sätter mig i bilen och sen kör hem mig mopeden ligger kvar i gräset

fyfan 

">

• Svar på tråden fuck aina
  • Anonym (HAHA)
    kille95 skrev 2012-08-13 01:57:48 följande:
    ba för ni åker runt i eran fula toyota prius och storhandlar en gång i veckan, faking svenssons e ni. avundsjuka på mig o min moped
    Hahaha! "Avundsjuka på mig och min moped"

Men jag håller med dig, faking svenssons är inget att hänga i julgranen! Tungan ute
  • Eerie

är ju knappast ovanligt att poliser tar till rejält övervåld tyvärr, vet inte hur det ligger till i det här fallet, men ja, sådant förvånar mig inte längre.

var glad att de körde hem dig, jag vet människor som inte gjort motstånd överhuvudtaget, blivit ivägkörda till avlägsna platser och misshandlade av poliser.

• Lilia
    Anonym skrev 2012-08-11 00:53:08 följande:
    Alltså, samma sak hände mig här om dagen!!! Fast jag hade trimmat min cykel så den typ går skitsnabbbt. Snuten bah körde på mig bakifrån så jag flög, dom såg att jag är gravid men det sket dom typ i!! Helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuk *ledsen smiley*

Men herregud, min dotter råkade också ut för dem samma dag. Vad är chansen för det? Hon hade trimmat sin trehjuling och körde 90 km/h på motorvägen. Somliga skullesäga att jag är en ansvarslös förälder, hon är ju bara två år, men hon hade ju hjälm och allt. Ialla fall, polisen kör i kapp, sliter av henne i farten så hennes cykel går sönder. Så dumpar de henne mitt på motorvägen. =/
  • Anonym (HAHA)
    Eerie skrev 2012-08-15 12:08:27 följande:
    är ju knappast ovanligt att poliser tar till rejält övervåld tyvärr, vet inte hur det ligger till i det här fallet, men ja, sådant förvånar mig inte längre.

var glad att de körde hem dig, jag vet människor som inte gjort motstånd överhuvudtaget, blivit ivägkörda till avlägsna platser och misshandlade av poliser.
    Har också hört om folk som blir ivägkörda till avlägsna platser av poliser.. till öknen och såna saker... för att aldrig mer återvända! De blir som spårlöst borta och det finns inget man kan göra åt det liksom. Det är ju inte så att man kan polisanmäla! Polisen brukar göra så att dom plockar randoms på stan när dom känner sig extra uttråkade i jobbet Tungan ute
  • Anonym (HAHA)
    Lilia skrev 2012-08-15 12:29:08 följande:

Men herregud, min dotter råkade också ut för dem samma dag. Vad är chansen för det? Hon hade trimmat sin trehjuling och körde 90 km/h på motorvägen. Somliga skullesäga att jag är en ansvarslös förälder, hon är ju bara två år, men hon hade ju hjälm och allt. Ialla fall, polisen kör i kapp, sliter av henne i farten så hennes cykel går sönder. Så dumpar de henne mitt på motorvägen. =/
    Jävla snutjävlar alltså! Skrikandes

• mliten
    haha!
    Den enda ändan och har du sett vilket sätt!
  • Anonym (HAHA)
    hellokill3r skrev 2012-08-15 12:36:06 följande:
    Vem fan är aina?
    Någons farmor tydligen!
  • Eerie
    Anonym (HAHA) skrev 2012-08-15 12:33:30 följande:
    Har också hört om folk som blir ivägkörda till avlägsna platser av poliser.. till öknen och såna saker... för att aldrig mer återvända! De blir som spårlöst borta och det finns inget man kan göra åt det liksom. Det är ju inte så att man kan polisanmäla! Polisen brukar göra så att dom plockar randoms på stan när dom känner sig extra uttråkade i jobbet Tungan ute
    det är ju av rätt förklarliga skäl rätt lönlöst att anmäla poliser som håller varandra om ryggen, ljuger, hävdar att personen gjort våldsamt motstånd, oftast är flera stycken som täcker upp för varandra.
    detta är inte direkt ovanligt förekommande

och jag har inte sagt något om att plocka upp randoms på stan, däremot att det förekommer att människor som grips utan att göra motstånd och inte beter sig på minsta sätt hotfullt likförbannat får stryk.

jag säger inte att detta alltid händer, utan att det är mer vanligt förekommande än många verkar vara medvetna om.

men nu har jag dragit tråden nog offtopic här, fullt medveten om det, blir bara lite trött på att så många verkar ha attityden att poliser har rätt att bete sig hur som helst, att om en kaxig tonårsknatte får batongstryk har hen säkert förtjänat det alternativt ljuger om det, när jag så väl vet att det inte alls nödvändigvis behöver vara så.

menmen, jag har sagt mitt här, ha en bra dag.
  • Anonym (HAHA)
    Eerie skrev 2012-08-15 12:48:35 följande:
    det är ju av rätt förklarliga skäl rätt lönlöst att anmäla poliser som håller varandra om ryggen, ljuger, hävdar att personen gjort våldsamt motstånd, oftast är flera stycken som täcker upp för varandra.
    detta är inte direkt ovanligt förekommande

och jag har inte sagt något om att plocka upp randoms på stan, däremot att det förekommer att människor som grips utan att göra motstånd och inte beter sig på minsta sätt hotfullt likförbannat får stryk.

jag säger inte att detta alltid händer, utan att det är mer vanligt förekommande än många verkar vara medvetna om.

men nu har jag dragit tråden nog offtopic här, fullt medveten om det, blir bara lite trött på att så många verkar ha attityden att poliser har rätt att bete sig hur som helst, att om en kaxig tonårsknatte får batongstryk har hen säkert förtjänat det alternativt ljuger om det, när jag så väl vet att det inte alls nödvändigvis behöver vara så.

menmen, jag har sagt mitt här, ha en bra dag.
    Håll i hatten vad seriösa vi blev nu då!

Yeah, ha en bra dag du med!
  • Eerie

...och också: ingen tror väl på allvar att "coola moppedudes" hänger i forumen på familjeliv?

• mar0der

Detta inlägg borde startats på flashback snarare än familjeliv. Coola grabben som kör trimmad moppe och gnäller på snuten som ingriper för du bryter mot lagen. Tufft. livet suger.

• Anonym (HAHA)
    Eerie skrev 2012-08-15 12:52:03 följande:
    ...och också: ingen tror väl på allvar att "coola moppedudes" hänger i forumen på familjeliv?
    Vem vet
  • Anonym
    kille95 skrev 2012-08-11 00:07:21 följande:
    var ute o åkte med mopeden då det kommer 1 snutbil som börjar jaga mig för ja har trimmat min moppe så den går i 80... dom prejar ut mig i gräset med deras bil så jag ramlar av, blinkersen går åt helvete och baklycktan pajade. 
    dom kommer ut med batonger och börjar slå mig på benen jag gör motstånd dom slår mig ännu mer.... sätter mig i bilen och sen kör hem mig mopeden ligger kvar i gräset

fyfan 

" rel="nofollow" target="_blank">

du måste ha förväxlat familjeliv med flashback... du kommer inte få något medlidande här tyvärr... sen kan de ju ha lite med din attityd att göra! om man är mera tillväga gående i sitt sätt att skriva (prata) så har man en större chans att få den responsen man är ute efter... 

men det var tråkigt att höra att polisen behandlade dig på det viset, tyvärr så kommer du att få stå ut med mera sådan behandling om du fortsätter med den attityden du har. gå till skolan och lär dig skriva/ prata rent så att din åsikt kan bli hörd på fler stadier än bara med grabbarna i centrum..!  
  • Schnitzel
    kille95 skrev 2012-08-11 00:07:21 följande:

fyfan 

" rel="nofollow" target="_blank">

och hur många cigaretter får du av kartellen för att sprida deras skitmusik??

• Anonym (HAHA)
    Schnitzel skrev 2012-08-15 12:55:50 följande:
    och hur många cigaretter får du av kartellen för att sprida deras skitmusik??

Håller med om att det är skitmusik! Svensk rapmusik när den är som värst!

Jag älskar hiphop och rap (främst amerikansk dock) men det där är inte värt att ens nämna vid samma musikstil! Det är som en dålig parodi på the real deal!
  • Tramsa

Så oförskämt av Aina. Men man måste ju tillstå att hon är en pigg farmor ändå och kanske något av en förebild för oss alla vad gäller att hålla sig aktiv även på lite äldre dagar. 

• LunaLunatic
    Anonym (HAHA) skrev 2012-08-15 12:48:19 följande:
    Någons farmor tydligen!
    Min mormor 
    Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • GuldGrabb645

Ärligt dom är fett dumma. Dom skapar mer problem än vad som behövs. 
    Vem fan orkar köra 45 eller 30 huh. Och ni alla andra som säger till han väx upp vilka fan är ni. han kör snabbare ön vad han får, ni gör nog samma så snacka inte skit till han

Svar på tråden fuck aina