• kille95

fuck aina

var ute o åkte med mopeden då det kommer 1 snutbil som börjar jaga mig för ja har trimmat min moppe så den går i 80... dom prejar ut mig i gräset med deras bil så jag ramlar av, blinkersen går åt helvete och baklycktan pajade. 
    dom kommer ut med batonger och börjar slå mig på benen jag gör motstånd dom slår mig ännu mer.... sätter mig i bilen och sen kör hem mig mopeden ligger kvar i gräset

fyfan 

">

• Svar på tråden fuck aina
  • Anonym (HAHA)
    Anonym skrev 2012-08-11 00:53:08 följande:
    Alltså, samma sak hände mig här om dagen!!! Fast jag hade trimmat min cykel så den typ går skitsnabbbt. Snuten bah körde på mig bakifrån så jag flög, dom såg att jag är gravid men det sket dom typ i!! Helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuk *ledsen smiley*
    Gravid på det hela också! Hahahahah! Tur att jag läste den här tråden för jag behövde ett gott skratt!

Synd om ts bara OM tråden är sann. Man vet ju aldrig Tungan ute
  • FruSen
    Anova skrev 2012-08-11 00:42:45 följande:
    Min farmor heter Aina.. Så rubriken får väldigt konstig innebör för mig.. lite förvirrande.. Vem vill knulla min farmor?

• ftp

Du skulle skita i moppen och springa iväg i sjumilastövlar

• ChAlAn

Haha, jag kan bara tänka på hur mobbad kille95 hade varit på min tid eftersom han kör moped som sjuttonåring.

• kille95
    ChAlAn skrev 2012-08-11 14:05:28 följande:
    Haha, jag kan bara tänka på hur mobbad kille95 hade varit på min tid eftersom han kör moped som sjuttonåring.
    Fan pratar du om din pajas? Kör inte runt på någon ful puch dakota som du gör iaf.
    Anonym skrev 2012-08-11 00:13:57 följande:
    Jag hoppas att du är en av marodörerna som far runt i mina hemkvarter och gör det livsfraligt för gamlingar och småbarn att vistas utomhus. Det hade varit skönt om det blev en mindre!

Därmed inte sagt att poliserna använde justa metoder. Svårt att säga så mycket om när man inte var där, men att döma av din berättelse verkar det ju som att de har överdrivit en del. Att preja någon så att den kör ikull låter farligt.
    vart boru?
    Loa skrev 2012-08-11 00:49:12 följande:
    Å det här var det gulligaste inlägget jag någonsin läst på fl. Ser framför mig den här lilla moppekillen med målbrottsröst som slickar sina sår på pojkrummet och inte alls förstår vad han gjort fel. Sedan tror jag inte på historien för en sekund. Men sött var det
    käften, drog ut igen 
  • Celes

Efter "räkor med ansikten"-tråden är det här min favorit. 
  • Anonym (HAHA)
    kille95 skrev 2012-08-11 18:32:54 följande:
    Fan pratar du om din pajas? Kör inte runt på någon ful puch dakota som du gör iaf.
    Hahha aah fan, jag hatar också fula puch dakotas
  • kille95

ba för ni åker runt i eran fula toyota prius och storhandlar en gång i veckan, faking svenssons e ni. avundsjuka på mig o min moped

• Rani
    kille95 skrev 2012-08-13 01:57:48 följande:
    ba för ni åker runt i eran fula toyota prius och storhandlar en gång i veckan, faking svenssons e ni. avundsjuka på mig o min moped

Nä jag är avundsjuk på ditt coola och mogna sätt att hantera motgång. Och ditt fantastiska språkbruk.
  • ChAlAn

Nu ägde jag aldrig någon moppe eftersom jag inte hade det behovet, men om jag haft en så hade det mycket väl kunnat bli en sådan. Eller kanske en sjukt ocool vespa av något slag. Jag bjuder på den kille95 ;).

Svar på tråden fuck aina