• Emmamyway

Kaloriintag

Har en APP på telefon, som har räknat ut på de jag vill gå ner, så mycket jag röra mig om hur många kalorier jag ska få i mig per dag. Alltså 1200 kalorier. Men hur mycket mat är det per dag? Någon som vet ungefär?

• Svar på tråden Kaloriintag
  • s fia

Jag använder mig av Shape Up-appen... fast jag ligger runt 1100kcal per dag.. på min blogg har jag lite matdagbok ifrån de första dagarna ... du får gärna kika in om du vill

• Emmamyway

Tack :) ska kolla in! har med den appen men har ej orkat räkna in allt jag äter, ville mest få ett "hum" om hur mycket jag bör äta bara.

• Emmamyway

Vilken otroligt härlig blogg :) tack, fick lite mer översikt! Otroligt fina tårtor med :) såg väldigt goda ut!

• s fia

Tackar Hoppas den var till lite nytta iaf Jag tyckte det va lite svårt till en början med alla dessa kalorier.. vägde typ allt i början för att vara exakt.. men nu börjar man få lite hum om hur mycket man kan äta.. oftast tar ja i underkant för att inte råka äta för mycket... ligger även lite under i kalorier för att kunna äta något extra gottigt ibland

Svar på tråden Kaloriintag