Kaloriintag
Har en APP på telefon, som har räknat ut på de jag vill gå ner, så mycket jag röra mig om hur många kalorier jag ska få i mig per dag. Alltså 1200 kalorier. Men hur mycket mat är det per dag? Någon som vet ungefär?
Har en APP på telefon, som har räknat ut på de jag vill gå ner, så mycket jag röra mig om hur många kalorier jag ska få i mig per dag. Alltså 1200 kalorier. Men hur mycket mat är det per dag? Någon som vet ungefär?
Jag använder mig av Shape Up-appen... fast jag ligger runt 1100kcal per dag.. på min blogg har jag lite matdagbok ifrån de första dagarna ... du får gärna kika in om du vill
Tack :) ska kolla in! har med den appen men har ej orkat räkna in allt jag äter, ville mest få ett "hum" om hur mycket jag bör äta bara.
Vilken otroligt härlig blogg :) tack, fick lite mer översikt! Otroligt fina tårtor med :) såg väldigt goda ut!
Tackar Hoppas den var till lite nytta iaf
Jag tyckte det va lite svårt till en början med alla dessa kalorier.. vägde typ allt i början för att vara exakt.. men nu börjar man få lite hum om hur mycket man kan äta.. oftast tar ja i underkant för att inte råka äta för mycket... ligger även lite under i kalorier för att kunna äta något extra gottigt ibland