• Malouolofsson

Akut hjälp!! Funkar rapunzel löshår ok?

Hej, jag är sugen på ett clip on set (med 7 delar) från rapunzel, europeiskt äkta löshår, någon som provat? Är det ok?
    Jag vet att det är dyrt, men skulle väldigt gärna vilja ha det. Jag har hört att det sliter på håret, gör det det på ert?  

Väldigt tacksam för svar!! Flört

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-13 01:14
    Öjj! hjälp mig nu!

• Svar på tråden Akut hjälp!! Funkar rapunzel löshår ok?
  • Princessan
    Malouolofsson skrev 2012-07-13 11:41:39 följande:
    Ojoj, tack för svaren men måste säga att detta är väldigt svårt. Alla säger olika. Puuh, men många kända använder ju rapunzel? Kissie, blondibella? Och då måste det ju vara bra? :)

Jobbar som sagt med hårförlängningar men du får göra det du tror blir bäst för dig.

Vissa gånger är håret jättebra och andra gånger är det jättedåligt. Chansa på att du får bra?
  • Lemio

Då har jag haft tur alla gånger! Tre av tre. Inte illa! Kanske skulle köpt en lott ;p

• Malouolofsson

Ja, jag tror nog att jag tar den chansen. För det verkar mest se  ut att oftast vara BRA kvalite på rapunzel.
    Men som sagt, svårt val. 

• Lemio

Man får väl retunera hos rapunzel som hos alla andra om håret inte skulle hålla vad dom lovar? Det står ju att det ska vara äkta och trasselfritt.

• mamii2010

på euro so cap har det inte hår som man använder till stickhair metoden alltså microringar?? eller

• Princessan

[quote=65764715][quote-nick]mamii2010 skrev 2012-07-13 20:18:30 följande:[/quote-nick]på euro so cap har det inte hår som man använder till stickhair metoden alltså microringar?? eller[/quote

Förr kunde man köpa träns och göra egna stickhair slingor, vet ej om det finns längre. Jag jobbar bara med keratinvax.

• Sandra28