Inlägg från: Princessan |Visa alla inlägg
  • Princessan

Akut hjälp!! Funkar rapunzel löshår ok?

Arbetar med hårförlängning och kan säga att kvaliteten är väldigt varierande!!

Skulle ej rekommendera dem,

Om du vill ha fint hår som är äkta och håller så skall du välja Euro So Cap!

Det används på salonger och har topp kvalitet, du får mycket mer glädje av det håret.

• Princessan

Skulle ej rekommendera clips.

Använder man de varje dag sliter det massor på håret.

Träns blir ofta svårt att göra frisyrer med och håret kan mögla!

Keratinvax eller microringar ger den snyggaste förlängningen.

Keratinvax är den skonsammaste eftersom keratin finns naturligt i håret.

• Princessan

Keratinvax är ej krångligt och sliter ej mycket på håret om det sätts i och tas ut av någon som kan och att man sedan sköter håret.

Clips sliter mkt mer vid användande dagligen och passar bäst vid enstaka tillfällen.

• Princessan
    Lemio skrev 2012-07-13 09:50:43 följande:
    Köpt därifrån. Bra kvalité och superlätt att sätta i. Sliter lika mkt på håret som vanliga hårspännen. Jag har tjockt hår och ett set räcker till mej

Dom som säger något annat är konkurrenter ;)

Nej jag känner flera som köpt löshår därifrån och håret trasslade sig och tappade färg.

Allt hårstrån måste ligga åt samma håll annars trasslar det sig.

De fuskar ibland med det äkta håret! Jag är ingen konkurrent utan ville bara tala om detta då det är tråkigt att köpa dyrt hår som inte håller måttet.

Det finns en anledning till att salonger jobbar med So Cap och Cinderella Hari, nämligen att de är bäst på svenska marknaden. Hade Rapunzel varit så bra så hade salongerna användt det!
  • Princessan
    Malouolofsson skrev 2012-07-13 11:41:39 följande:
    Ojoj, tack för svaren men måste säga att detta är väldigt svårt. Alla säger olika. Puuh, men många kända använder ju rapunzel? Kissie, blondibella? Och då måste det ju vara bra? :)

Jobbar som sagt med hårförlängningar men du får göra det du tror blir bäst för dig.

Vissa gånger är håret jättebra och andra gånger är det jättedåligt. Chansa på att du får bra?
  • Princessan

[quote=65764715][quote-nick]mamii2010 skrev 2012-07-13 20:18:30 följande:[/quote-nick]på euro so cap har det inte hår som man använder till stickhair metoden alltså microringar?? eller[/quote

Förr kunde man köpa träns och göra egna stickhair slingor, vet ej om det finns längre. Jag jobbar bara med keratinvax.

Svar på tråden Akut hjälp!! Funkar rapunzel löshår ok?