Hysterisk 1,5 åring!!!
Min flicka på 1,5 år har den senaste veckan blivit heeelt hysterisk, hon skriker (gråter så hon tappar andan typ) så fort nått inte är som hon vill att de ska va , hon kan sitta på golvet å leka jättefint men så kanske hon tappar en leksak eller trycker på fel knapp så flyger leksaken all världens väg å hon slänger sig bakåt å dunkar huvet i golvet gång på gång å skriker som om hon höll på å dö..
hon vaknar på natten å smågråter , ändå tills jag ska se vad som är fel då börjar hon hylskrika och när jag ska ta upp å trösta så slår hon, sparkar, skriker och till och med bits !! å hon har aldrig vart en bitare..
detta har pågått sen natt till tisdag, då hennes pappa åkte å jobba, kan det va så att hon saknar honom ?
han hade ju långhelg å var hemma från tor-mån natt i helgen kanske vänjde hon sig med att han var hemma ?
eller är det nån fas ? hon skriker alltså heeela tiden :/
nån som har vart med om nått liknande som har tips på hur jag kan göra för att de ska bli bättre ?
vanligt vis är hon en ganska lugn tjej, kan få nått utbrott då och då, men inte såhär !!
jag har panik, kan inte trösta henne för då blir det bara värre och jag känner att jag inte orkar mer nu..
och jag undrar hur mitt lilla hjärta mår <3 kan ju inte fråga henne :/