Vad köpte ni när era barn fyllde ett år?
ja vad köpte ni, Melwin blir ett år sista Augusti. Och jag vet inte riktiggt vad ja ska köpa är nog lätt att de blir en massa. :)
ja vad köpte ni, Melwin blir ett år sista Augusti. Och jag vet inte riktiggt vad ja ska köpa är nog lätt att de blir en massa. :)
Hon fick mycket av släkt och vänner så vi köpte en rejäl sackosäck och den blev verkligen uppskattad och hon älskar den än idag. (Nu när hon är dryga 5 år) Det blev en bra present tyckte jag
Men just när hon fick alla paket så var pappret och snörena det som var mest uppskattat
Vi köpte en trehjuling (med ledstång), kläder och andra leksaker.
Många jag känner köpte lära gå saker men eftersom min son började gick när han va 9e månader så va det lite pase för våran del
Vi köpte grejer till rummen och la pengar på att köpa lite finare saker då.
Tre hjuling med ledstång, bobbycar, duplo, brios classic tax,brio clown,brio klosslåda, trummor, lekväskor (tre st som får plats i varandra) böcker, badleksaker, ja om ja nu skulle minnas allt vi köpte!:) sedan hade vi fyra kalas också haha så nu behöver hon ett större rum, kanske tom ett eget hus;)
Jag köpte ingenting alls, kändes onödigt då jag alltid köper saker och kläder till honom och just då var det inget han behövde. Hans pappa köpte dock ett par asfula mockasiner till det stackars barnet. "För när han ska lära sig gå" var hans förklaring.
Jag har 3 barn och alla har fått lite olika saker, men jag kan rabbla upp det jag minns
Bobby car, släp till bobby car, trakor (den lite mindre varianten dom kan sitta och köra), sandlåda, klossar, duplo, dockvagn, dock säng, docka, mini fåtölj, möbler till sina rum (stol, bord, soffa), kläder, regnkläder, dagisväska, sen en himla massa småplock.
Vi köpte en Fatboy som han älskar att klättra upp i, sen badkläder sen köpte släkt och vänner massa bl.a Bobby car, ritblock, blockkritor, en stor båt som byggdes åt honom så han kan ha sina leksaker (istället för leklåda), kläder, barnskivor, en traktor med kärra, dock lite för stor för han, en gunga och sen en himla massa mer. När dom är så små så uppskattar dom ju inte saker på samma sätt så det är bättre att köpa saker som dom har nytta av, tex kläder skor etc. Leksaker får dom ju rätt gott om under uppväxten:) Av allt han fick av alla så är det leksaksbåten och Bobby car som är det roligaste, det andra bryr han sig inte om..
Badleksaker med första... andra minns jag inte helt 100. kan ha varit byggklossar av nåt slag.
Köpte en stor leksakshund, golden retriever från Ikea. Den har han lekt mycket med. Försöker att inte ge för mycket saker till honom, han drunknar i leksaker ändå.
jag köpte en cykel, lekmatta, 3 par skor, dockvagn och en massa kläder och småleksaker :) Man fyller bara ett en gång i livet!
Dottern fyller 1 i augusti och vi har bestämt att sätta in pengar på hennes sparkonto istället. Hon kommer få något litet av oss (lite kläder + någon leksak) och av alla andra kommer hon få massor (spec. mina föräldrar som ska handla i ullared ;))
vi köpte nån film,bollar,nappar,nån tröja.
Vi viste att hans mormor,morfar,farmor/farfar skulle köpa massor.
Så då kände vi att vi inte behövde köpa så himla mkt.
MEn han fick iaf en boby police car, en byrå så han kan ha alla sina leksaker,
kläder,leksaker, och ett kök som han ska få när hans rum är fixat, skor, böcker